تبیان، دستیار زندگی
بارسلونا در هفته بیست و سوم لیگا با درخشش لیونل مسی سویا را شکست داد و به صدر جدول رده‌بندی بازگشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت بارسلونا به صدر با درخشش مسی


بارسلونا در هفته بیست و سوم لیگا با درخشش لیونل مسی سویا را شکست داد و به صدر جدول رده‌بندی بازگشت.


هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگا با انجام چهار دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه چهار بر یک سویا را در هم بکوبد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید به صدر جدول رده‌بندی بازگردد.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی سویا برگزار شد بازیکنان میزبان بازی را بهتر شروع کردند و در دقیقه 15 توسط آلبرتو مورینو به گل رسیدند. بازیکنان بارسلونا که چیزی را برای از دست دادن نداشتند پس از دریافت این گل به بازی هجومی روی‌ آوردند و در دقیقه 34 توسط آلکسیس سانچس روی پاس عرضی مسی گل تساوی را به ثمر رساندند البته این گل در شرایط کاملا مشکوک به آفساید به ثمر رسید و اعتراض تماشاگران در ورزشگاه را به دنبال داشت.

قبل از اینکه نیمه نخست به پایان رسد لیونل مسی که از روزهای اوج خود به دور بود گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا آبی-اناری‌ها با پیروزی به رختکن روند البته در این نیمه ویکتور والدس یکی دو بار مجبور به واکنش شد و سویا هم می‌توانست پیروز به رختکن برود.

مسی

با شروع نیمه دوم بازیکنان میزبان در هوای کاملا بارانی ورزشگاه سانچس پیسخوان بازی روبه جلو را در دستور کار خود قرار دادند و چند موقعیت خوب گلزنی را بر روی دروازه حریف قدرتمند خود خلق کردند اما واکنش‌های خوب والدس مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی شد. در دقیقه 56 لیونل مسی بر خلاف جریان بازی گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند تا حاشیه امنیت آبی-اناری‌ها بیشتر شود اما این پایان کار نبود و در دقایق پایانی بازی فابرگاس گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف به سه گل افزایش یابد.

بارسلونا با این پیروزی خارج خانه 57 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر دیدار حساس اوساسونا موفق شد با دو گل ختافه را شکست دهدتا با 25 امتیاز به رده سیزدهم صعود کند.

رئال سوسیداد که در خانه از لوانته پذیرایی کرد به تساوی بدون گل دست یافت. دیدار وایادولید و الچه هم برنده ای نداشت و بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت لا لیگا