تبیان، دستیار زندگی
هفته هفتم رقابتهای لالیگا با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های سویا، ویارئال، اسپانیول و رئال مادرید مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی پرگل رئال با هت تریک رونالدو


هفته هفتم رقابتهای لالیگا با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های سویا، ویارئال، اسپانیول و رئال مادرید مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

تیم فوتبال رئال مادرید در حضور نزدیک به 78 هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با نتیجه پر گل 5 بر صفر میهمان خود اتلتیک بیلبائو را از پیش رو برداشت. در این دیدار کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید هت تریک کرد. او در دقایق 3، 55 و 88 برای رئال گلزنی کرد. دو گل دیگر رئال را در این بازی کریم بنزما در دقایق 41 و 69 به ثمر رساند.

مسی

رئال با این پیروزی 15 امتیازی شد و بعد از بارسلونا، والنسیا و سویا در رده چهارم جدول رده بندی لالیگا قرار گرفت.

نتایج کامل دیدارهای یکشنبه شب لالیگا به شرح زیر است:

- سویا 4 - دپورتیوو لاکرونیا یک

- سلتاویگو یک - ویارئال 3

- اسپانیول 2 - رئال سوسیداد صفر

- رئال مادرید 5 - اتلتیک بیلبائو صفر

- بارسلونا، رایووایکانو 9 نفره را برد

هفته هفتم رقابتهای لالیگا با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدارها تیم های فوتبال والنسیا و بارسلونا مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تیم فوتبال اتلتیکومادرید مدافع عنوان قهرمانی رقابتها در حضور 44 هزار تماشاگر ورزشگاه مستایا با نتیجه 3 بر یک مغلوب میزبان خود والنسیا شد. هر سه گل والنسیا در این بازی در 13 دقیقه ابتدایی بازی به ثمر رسید.

هفته هفتم رقابتهای لالیگا با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدارها تیم های فوتبال والنسیا و بارسلونا مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند

ابتدا میراندا مدافع اتلتیکومادرید در دقیقه 6 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و والنسیا را یک بر صفر پیش انداخت. در ادامه آندره گومز (7) و نیکلاس اوتامندی (13) برای والنسیا گل زدند تا این تیم سه بر صفر پیش بیفتد.

ماریو ماندزوکیچ مهاجم کروات اتلتیکو در دقیقه 29 یکی از گل ها را برای تیمش جبران کرد. در دقیقه 45 بازی گیلرمو سیکوایرا ضربه پنالتی که برای اتلتیکومادرید به دست آمده بود را از دست داد تا بازی با همان نتیجه 3 بر یک ادامه پیدا کند.

تلاش شاگردان دیه گو سیمئونه در ادامه بازی سودی نداشت و اتلتیکومادرید نخستین شکست این فصل خود را تجربه کرد.

رونالدو

در دیگر بازی بارسلونا در خانه رایووایکانو با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. در این بازی لیونل مسی (35) و نیمار (36) برای بارسا گل زدند. در ادامه بازی خورخه گارسیا مارچیو بازیکن رایووایکانو در دقیقه 60 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و در دقیقه 90 همین اتفاق برای خاویر آکویینو دیگر بازیکن این تیم تکرار شد تا رایووایکانو 9 نفره بازی را به اتمام برساند.

جدول رده بندی:

1- بارسلونا 19 امتیاز

2- والنسیا 17 امتیاز

3- سویا 16 امتیاز

4- رئال مادرید 15 امتیاز

5- اتلتیکومادرید 14 امتیاز

.

.

.

18- کوردوبا 4 امتیاز

19- اتلتیک بیلبائو 4 امتیاز

20- دپورتیوو لاکرونیا 4 امتیاز

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت لالیگا