تبیان، دستیار زندگی
پرسپولیس فردا باید در یک مسابقه بسیار مهم به مصاف فولاد خوزستان برود؛ دیدار دو تیم در اوج که نقش مهمی در معادلات بالای جدول ایفا خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رامین رضاییان؛ مصدوم یا مغضوب؟

پرسپولیس فردا باید در یک مسابقه بسیار مهم به مصاف فولاد خوزستان برود؛ دیدار دو تیم در اوج که نقش مهمی در معادلات بالای جدول ایفا خواهد کرد.

بخش ورزشی تبیان

رضاییان

دیروز لیست بازیکنان پرسپولیس برای این بازی اعلام شد؛ لیستی که ابتدا 18نفره بود و اسم سامان نریمان‌جهان در آن به چشم نمی‌خورد، اما بعدتر به روال عادت مالوف برانکو 19نفره شد و نام خرید جدید قرمزها در آن قرار گرفت. مربی کروات رسم دارد که لیست‌هایش را 19نفره اعلام کند و اسم نفر آخر را ساعتی پیش از شروع مسابقه خط بزند. مهمتر از ماجرای عجیب پیش آمده برای نریمان‌جهان اما داستان رامین رضاییان بود؛ بازیکنی که اسمش نه در لیست 18نفره و نه در لیست 19نفره قرار نگرفت! رضاییان این روزها شرایط عجیبی دارد؛ از یک سو ادعا می‌شود او مصدوم است، اما شواهدی وجود دارد که شاید نشان می‌دهد مشکل این بازیکن مربوط به آسیب‌دیدگی او نیست و ظاهرا اختلافاتش با برانکو بار دیگر اوج گرفته است.

قربانی اختلاف با کی‌روش؟

برخی بر این باورند که برانکو نسبت به رضاییان دچار سوءظن شده و شاید حس می‌کند بعد از اختلافات پیش آمده بین او و کی‌روش، این بازیکن با تمام وجود آماده خدمت به پرسپولیس نیست.

البته این صرفا یک شایعه تایید نشده است که ما نمی‌توانیم در مورد صحت و سقمش اظهارنظر کنیم، اما برخی قراین به این تردیدها دامن می‌زند. رضاییان در بازی دوستانه با پاراگ مصدوم شد و برای آزمایش‌های بعدی به بیمارستان رفت. نتیجه آزمایش‌ها نشان داد او مشکل خاصی ندارد، اما بعدتر گفته شد این بازیکن به مسابقه با سایپا نخواهد رسید. خود رضاییان شب بازی با سایپا روی صفحه‌اش پست گذاشت و نوشت راهی اردو خواهد شد، به امید اینکه به بازی برسد. با این حال او نه‌تنها به سایپا نرسید، بلکه بلافاصله بعد از بازی برانکو مدعی شد این بازیکن در مصاف با فولاد هم قطعا غایب خواهد بود!

این همه عجله برانکو برای اعلام این خبر واقعا عجیب بود؛ به‌خصوص که ربیع‌خواه هم در همان مسابقه مصدوم شده بود و تا مدت‌ها نمی‌تواند تیم را همراهی کند. مجموعه این مسائل باعث تشدید شایعات شده، هرچند خود رضاییان به تندی شائبه کم‌کاری‌اش را تکذیب می‌کند. به هر حال دیر یا زود روشن خواهد شد رضاییان واقعا مصدوم است یا مساله‌اش چیز دیگری است!

مقایسه با سروش

پس از آنكه رامین رضاییان از تركیه به پرسپولیس برگشت، مدت‌ها طول كشید تا این بازیكن در تركیب اصلی سرخپوشان قرار بگیرد. در آن زمان مربی كروات می‌گفت تنها دلیل بیرون نشستن رامین آن است كه او به تازگی به تیم برگشته و جلسات تمرینی كمی را در كنار سرخ‌ها سپری كرده است. برانكو مدام تعداد تمرینات گروهی رضاییان را برای خبرنگاران می‌شمرد و می‌گفت اینها برای فیكس شدن كم است.

در عین حال اما سروش رفیعی بلافاصله بعد از حضور در پرسپولیس، تنها با دو جلسه تمرین در ترکیب اصلی سرخپوشان برای بازی با سایپا به میدان رفت تا مشخص شود مساله بازی ندادن به رضاییان، خیلی هم فنی نبوده است. یادمان باشد آن روزهایی که برانکو، رامین را به خاطر عدم حضور در تمرینات گروهی روی نیمکت نشانده بود، این بازیکن در اوج آمادگی به سر می‌برد و در مسابقات مهم تیم‌ملی، در جناح راست خط دفاعی یکه‌تازی می‌کرد.


منبع : دنیای اقتصاد