تبیان، دستیار زندگی
پیش تر هم نوشته بودیم که تیم استقلال 2 ابهام بزرگ در لیستش دارد و برای همین پرونده نقل و انتقالات این باشگاه بسته نشده است. یکی از ابهام های لیست استقلال وضعیت نامشخص سجاد شهباززاده، مهاجم اردبیلی آبی هاست که ساز جدایی کوک کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهباززاده می ماند؟نمی ماند؟

پیش تر هم نوشته بودیم که تیم استقلال 2  ابهام بزرگ در لیستش دارد و برای همین پرونده نقل و انتقالات این باشگاه بسته نشده است. یکی از ابهام های لیست استقلال وضعیت نامشخص سجاد شهباززاده، مهاجم اردبیلی آبی هاست که ساز جدایی کوک کرده است.

بخش ورزشی تبیان
شهباززاده

سجاد فصل کم فروغی را پشت سر گذاشت اما مورد توجه باشگاه آلانیا اسپور ترکیه قرار گرفته و با وجود شرایط نه چندان مساعد کشور ترکیه اصرار به حضور در لیگ این کشور همسایه را دارد.
 شهباززاده در شرایطی خواهان جدایی شده که آبی  ها در نقل و  انتقالات تا توانستند مهاجم خریدند و ظاهرا سجاد هم به همین دلیل برای رفتن مصمم شده است. او اگرچه صراحتا از بابت جذب کاوه رضایی، آرش افشین و علی قربانی اظهار ناراحتی و نارضایتی نکرده، اما تلویحا از پرترافیک بودن خط حمله آبی  ها و فشرده شدن رقابت بین مهاجمان ناراضی است و به گفته بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال در جلساتی که با مسئولان باشگاه داشته از نیمکت نشینی احتمالی نگران است: «شهباززاده کلا علاقه مند نیست که در استقلال و ایران بماند و البته در صحبت هایش متوجه شده ام که ناراحت است و می گوید نمی خواهد نیمکت نشین باشد.»
 با وجود نگرانی مهاجم آبی  ها علیرضا منصوریان مستقیم و غیرمستقیم از نفر اول بودن شهباززاده در خط حمله تیمش گفته و تاکید کرده بود به خاطر سجاد می خواهد به جای یک مهاجم از 2 مهاجم در زمین استفاده کند.
 با همه این صحبت های اطمینان بخش مهاجم استقلال بر لژیونر شدنش اصرار داشته و دارد و روز گذشته سرانجام باشگاه تکلیف او را روشن کرد. روز گذشته افشارزاده در گفت و گو با فارس از جزییات جلساتش با شهباززاده پرده برداشت و با تاکید بر اصرار این بازیکن بر جدایی گفت 500 میلیون پول رضایت نامه برای او در نظر گرفته شده است: «در صحبت هایم با سجاد، او حرف آخر را اول زد و گفت که می خواهد برود و گفت  حتی برایش مهم نیست که چقدر پول می گیرد. من خودم به او گفتم که حق دارد بابت برخی صحبت ها ناراحت شود اما شهباززاده هوایی شده و هر چقدر هم که با او منطقی حرف بزنم، او حرف خودش را می زند. او بابت جدایی از استقلال باید 500 میلیون تومان  بدهد. »
با توجه به اتفاقات و کودتای نافرجامی که در ترکیه رخ داده، تصور می شد شهباززاده از موضع قبلی اش کوتاه بیاید اما او همچنان بر طبل جدایی می کوبد. البته شنیده می شود سجاد در تلاش است تا مبلغ رضایت نامه را کاهش دهد چرا که مبلغی حدود 800 میلیون تومان از باشگاه طلب دارد و اگر بخواهد 500 میلیون هم پول بدهد، رضایت نامه اش حدود یک میلیارد و 300 میلیون آب می خورد که این برایش به صرفه نیست.


منبع : فارس