تبیان، دستیار زندگی
هنوز لیگ پانزدهم کلید نخورده حاشیه های کرار جاسم، بازیکن عراقی استقلال آغاز شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استارت حاشیه‌های کرار!


هنوز لیگ پانزدهم کلید نخورده حاشیه‌های کرار جاسم، بازیکن عراقی استقلال آغاز شده است.


جاسم کرار

این بازیکن عراقی هفته گذشته با حضور در کمیته اخلاق به شدت از شرایطی که به زعم او از سوی باشگاه استقلال به وی تحمیل شده بود انتقاد کرد و خواستار رسیدگی مسئولان کمیته به تخلف باشگاه استقلال شد.

موضوع از این قرار است که پس از تغییر رای کمیته اخلاق درباره محرومیت کرار جاسم از حضور در فوتبال ایران برای یک فصل و ملزم بودن او به بازی برای استقلال در فصل آینده، مسئولان باشگاه استقلال بنا به دلایل نامشخص از ابلاغ رای جدید که این شرط را به خاطر منافع ملی لغو کرده بود به بازیکن عراقی‌شان خودداری کرده و کرار جاسم نیز که یک فصل دیگر با آبی‌ها قرارداد مشروط داشت به خاطر این‌که فکر می‌کرد در لیگ ایران فقط باید برای استقلال بازی کند به پیشنهاد سایر تیم‌های ایرانی پاسخ منفی داد و مجبور شد با شرایطی که باشگاه استقلال مدنظر داشت قراردادش را تمدید و در مبلغ قراردادش تخفیف دهد.

به نقل از خراسان ،‌کرار جاسم پس از آن‌که متوجه شد رای کمیته اخلاق و کمیته انضباطی درباره محرومیت و شرایط بازی او در لیگ ایران تغییر کرده بود و مسئولان باشگاه استقلال این موضوع را به او ابلاغ نکرده بودند به شدت ناراحت و عصبانی شده و نزد محمدزاده به گله و شکایت از مسئولان باشگاه استقلال پرداخته است. محمدزاده، رئیس کمیته اخلاق هم ظاهرا حق را به او داده و خطاب به بازیکن عراقی گفته است: «وقتی حکمی برای بازیکنی صادر می‌شود، باشگاه باید حکم را به بازیکن ابلاغ کند، نه این‌که بازیکن از رسانه‌ها متوجه این موضوع شود. کار باشگاه استقلال غیراخلاقی است و آن را پیگیری خواهیم کرد.»

مسئولان باشگاه برای آرام کردن او و مجاب کردنش به عمدی نبودن موضوع از سیدمهدی رحمتی، کاپیتان تیم خواستند با کرار جاسم صحبت کند و برای او توضیح دهد که عدم ابلاغ رای کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به وی تعمدی نبوده است.

مسئولان باشگاه برای آرام کردن او و مجاب کردنش به عمدی نبودن موضوع از سیدمهدی رحمتی، کاپیتان تیم خواستند با کرار جاسم صحبت کند و برای او توضیح دهد که عدم ابلاغ رای کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به وی تعمدی نبوده است.

گویا رحمتی هم با او صحبت کرده و از کرار خواسته آرامشش را حفظ کند و با واکنش تند و احساسی، خود و تیم را به حاشیه نبرد. البته این ادعای کرار جاسم در حالی مطرح شده که این بازیکن عراقی مدعی بود از چند تیم خارجی از جمله یک تیم بوندس‌لیگایی پیشنهاد داشت و اگر چنین بوده این سوال پیش می‌آید که چرا این بازیکن تن به شرایط به قول خودش تحمیلی باشگاه استقلال داده و متضرر شده است؟


بخش ورزشی تبیان