تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال نایمخن با درخشش بازیکن ایرانی خود موفق شد در 6 هفته مانده به پایان پیکارهای دسته دوم هلند عنوان قهرمانی را بدست آورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دور افتخار جهانبخش با پرچم ایران


تیم فوتبال نایمخن با درخشش بازیکن ایرانی خود موفق شد در 6 هفته مانده به پایان پیکارهای دسته دوم هلند عنوان قهرمانی را بدست آورد.
جهانبخش، نایخمن

تیم فوتبال نایمخن موفق شد در 6 هفته مانده به پیکارهای لیگ دسته دوم فوتبال هلند عنوان قهرمانی را بدست آورد.
در این دیدار علیرضا جهانبخش زمینه‌ساز گل برتری تیمش بود. مهاجم ایرانی پس از پایان این دیدار در حالی که پرچم ایران را در آغوش داشت به شادمانی به هم‌تیمی‌های خود پرداخت.
یاران جهانبخش در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند در 6 هفته مانده به پایان مسابقات 28 پیروزی، 2 تساوی و تنها 2 باخت را تجربه کردند. این تیم تاکنون موفق شد 88 بار دروازه حریفان را باز کند که سهم جهانبخش 12 گل بوده است.
جهانبخش: این قهرمانی برای باشگاه اهمیت زیادی داشت
بازیکن ایرانی باشگاه نایمخن پس از قهرمانی در لیگ دسته دوم هلند اعلام کرد این جام برای تیمش اهمیت بالایی دارد. نایمخن به همراه علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی نایمخن 6 هفته مانده به پایان لیگ دسته دوم هلند موفق شد با این تیم عنوان قهرمانی را کسب کند.

در این دیدار علیرضا جهانبخش زمینه‌ساز گل برتری تیمش بود. مهاجم ایرانی پس از پایان این دیدار در حالی که پرچم ایران را در آغوش داشت به شادمانی به هم‌تیمی‌های خود پرداخت
نایمخن در خانه توانست با حساب یک بر صفر از سد اسپارتا روتردام بگذرد. تنها گل این دیدار را کریستیان سانتوس در دقیقه 49 وارد دروازه تیم میهمان کرد. با این نتیجه، نایمخن 86 امتیازی شد تا فاصله‌اش با تیم دوم جدول رده‌بندی را در فاصله 6 هفته مانده به پایان لیگ به عدد 21 برساند و عنوان قهرمانی را کسب کند. جهانبخش در مورد قهرمانی تیمش در لیگ دسته دوم فوتبال هلند گفت: فکر می‌کنم همه بازیکنان تیم شایسته کسب این قهرمانی بودند. خیلی خوشحالم. ما قهرمان لیگ شدیم و این برای باشگاه‌مان اهمیت بالایی دارد. اگر نتیجه‌هایی که امسال گرفتیم را با سال گذشته مقایسه کنیم، می‌بینیم که همه چیز تغییر کرده است. جوّ حاکم بر تیم فوق‌العاده است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت نایمخن