تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال پس از نشست با علی کفاشیان گفت: بعد از چند وقت نشست خوبی را با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کردم با این حال از آینده خبر ندارم و اعتقاد دارم آینده همه ما دست خداست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درهای فیفا به روی ایران باز شد


سرمربی تیم ملی فوتبال پس از نشست با علی کفاشیان گفت: بعد از چند وقت نشست خوبی را با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کردم با این حال از آینده خبر ندارم و اعتقاد دارم آینده همه ما دست خداست.


کی روش

کارلوس کی روش پس از نشست شامگاه سه شنبه با علی کفاشیان به خبرنگاران حاضر در محل فدراسیون فوتبال گفت: جلسه خوبی بود. بعد از چند روزی که از ایران دور بودم فرصتی شد تا دوباره مسائل را با هم مرور کنیم. من عادت کردم که در زندگی جلسات طولانی داشته باشم و هیچ وقت خسته نمی شوم. زمانی که بشود در جلسات مسائل کاری را مورد بررسی قرارداد برای زمان گذاشتن مشکلی ندارم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این شرایط به عنوان سرمربی تیم ملی به کارش ادامه خواهد داد گفت: ما می توانیم در مورد برنامه های پیش رو صحبت کنیم اما آینده در اختیار خداوند است. البته باید با افرادی کار کنیم که کارهای سرمربی‌شان را تقدیر و حمایت کنند. مطمئنا برنامه های خوبی خواهیم داشت برای جام جهانی آینده.
کی روش افزود: با توجه به عملکرد قابل قبولی که در جام ملت های آسیا داشتیم حالا وظیفه مااین است که بتوانیم جایگاه پیراهن تیم ملی را به سطح بالاتری برسانیم. برای همین الان لازم است که با برنامه ها و امکانات جدیدتری کارمان را ادامه دهیم.
سرمربی تیم ملی در مورد سردار آزمون و جهانبخش که آیا در اختیار تیم امید قرار خواهند گرفت گفت: متاسفانه وظیفه ملی این دو بازیکن بین دو تیم قرار گرفته است. اما قطعا داشتن بازیکن بین المللی در هر تیمی تاثیر خیلی زیادی خواهد داشت. در جلسه ای هم که قبلا با آقای خاکپور داشتم ایشان هم با من هم عقیده بودند که این دو بازیکن باید در اختیار تیم ملی بزرگسالان باشند. چون نظر برخی کارشناسان متفاوت است باید تصمیمی بگیریم که همه راضی باشند. وقتی همه موافق باشند تصمیم گیری راحت است اما وقتی اختلاف نظر وجود داشته باشد تصمیم‌گیری سخت می شود. با این حال از نظر فنی این دو بازیکن صددرصد باید در اختیار تیم ملی بزرگسالان باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ضمن تبریک به علی کفاشیان به خاطر کسب کرسی نایب رئیسی آسیا گفت:  امیدوارم در داخل کشور همه کمک کنند و جایگاه تیم ملی را درک کنند چرا که تیم ملی جایگاه بالایی دارد

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اگر وینگادا هم سرمربی تیم فوتبال امید بود بازیکنان مورد نظرش را به او نمی دادید گفت: وقتی هم که وینگادا سرمربی تیم امید بود من بازیکنان مورد نظرم را از او گرفتم. شما این سوال را برای چه چیزی می پرسید؟
کی روش ادامه داد: مطمئن باشید همه تصمیماتی که من می گیرم به خاطر منافع تیم ملی است و من هیچ تصمیمی را برای خودم نمی گیرم. زمانی که وینگادا سرمربی تیم امید بود هم من این کار را کردم. وظیفه سرمربی تیم ملی این است که برای موفقیت تیم ملی تلاش کند. ما خرداد سال آینده بازیهای مقدماتی جام جهانی را در پیش داریم. متاسفانه ما فقط دو بازی تدارکاتی را در ماه فروردین داریم.
کی روش ادامه داد: ما باید از این دو بازی به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و تیم ملی را برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی آماده کنیم. چرا که دیگر فرصتی برای آماده سازی و هماهنگی بازیکنان در اختیار نداریم. تا آنجایی که من می دانم بازی با سوئد قطعی است اما اگر کفاشیان حرفی زده که احتمال لغو بازی را داده است شاید به این خاطر است که مشکلات مالی هنوز وجود دارد. امیدوارم این مشکلات حل شود تا دو بازی تدارکاتی را برگزار کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ضمن تبریک به علی کفاشیان به خاطر کسب کرسی نایب رئیسی آسیا گفت:  امیدوارم در داخل کشور همه کمک کنند و جایگاه تیم ملی را درک کنند چرا که تیم ملی جایگاه بالایی دارد. این انتخابی که صورت پذیرفته است فقط به خاطر فعالیت هایی بوده که فدراسیون برای تیم های ملی انجام داده است. این پست درهای ایران را به فیفا باز خواهد کرد و مطمئن باشید این پست صدای ایران را به جامعه جهانی خواهد رساند و آنها صدای ایران را خواهند شنید.
وی در مورد جدایی علی کریمی از تیم ملی نیز گفت: قطعا من با این تصمیم موافق نبودم اما یک طرف قضیه من هستم و طرف دیگر تصمیم شخصی است که گرفته شده و من هم به آن احترام می گذارم.


بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فوتبال