تبیان، دستیار زندگی
هفته پایانی لیگ برتر فوتسال درحالی برگزار می شود که وحید شمسایی برای رسیدن به دومین عنوان قهرمانی خود در قامت سرمربی فقط به یک تساوی نیاز دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ برتر فوتسال در ایستگاه پایانی


هفته پایانی لیگ برتر فوتسال درحالی برگزار می‌شود که وحید شمسایی برای رسیدن به دومین عنوان قهرمانی خود در قامت سرمربی فقط به یک تساوی نیاز دارد.


لیگ برتر فوتسال

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال روز جمعه این هفته و از ساعت 16 به صورت همزمان در شهرهای مختلف برگزار می‌شود تا قهرمان این دوره از مسابقات رونمایی شود. تیم تاسیسات دریایی که با 50 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، این هفته در قرچک باید به مصاف تیم شهید منصوری برود. وحید شمسایی سرمربی - بازیکن که سال گذشته با تیم دبیری به عنوان قهرمانی رسید، برای تکرار این عنوان فقط به یک تساوی در قرچک نیاز دارد.
هرچند امیر شمسایی مدیر فنی تیم تاسیسات می‌گوید این تیم فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود چون اگر تاسیسات دنبال یک امتیاز باشد، ممکن است نتیجه آن چیزی جز شکست نباشد. در سوی مقابل هم تیم منصوری قرار دارد که فصل گذشته با ارائه یک فوتسال پاک، باعث شد تا قهرمان واقعی لیگ مشخص شود. منصوری فصل قبل با پیروزی برابر ماهان تندیس، زمینه قهرمانی تیم دبیری تبریز با هدایت شمسایی را فراهم کرد. شرایط لیگ جوری رقم خورده که تیم منصوری امسال هم یکی از اضلاع تعیین قهرمانی است و می‌تواند با برتری مقابل تاسیسات، تمام معادلات را بر هم بزند.
تیم رده دومی گیتی پسند این هفته در اصفهان باید به مصاف فردوسی مشهد برود. تیم گیتی پسند با نتیجه‌ای که هفته گذشته به دست آورد، از شانس کمتری نسبت به تاسیسات برای قهرمانی برخوردار است. گیتی پسند ضمن برتری مقابل فردوسی باید در انتظار شکست تیم تاسیسات باشد تا بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
مسابقات هفته پایانی در انتهای جدول هم حساسیت زیادی دارد. سه تیم پایاسازه، شهرداری ساوه و مقاومت البرز کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول هستند. نکته عجیب و مبهم انتهای جدول این است که هیات رئیسه سازمان لیگ برای دیدار نیمه تمام دو تیم شهرداری ساوه با شهروند ساری رای به برگزاری نیمه دوم این مسابقه یک هفته بعد از انتهای لیگ داده است! با این حساب حتی ممکن است تیم‌های سقوط کننده در پایان لیگ مشخص نشوند و روز سه شنبه هفته آینده و بعد از بازی 20 دقیقه‌ای معلوم شود که کدام تیم‌ها به لیگ دسته اول می‌روند.
برنامه هفته بیست و ششم لیگ برتر به این شرح است:
* شهید منصوری - تاسیسات دریایی
* گیتی پسند - فردوسی مشهد
* شرکت حفاری - شهرداری ساوه
* مس سونگون - ماهان تندیس
* دبیری تبریز - میثاق تهران
* فرش آرا - پایاسازه
* مقاومت البرز - شهروند ساری

جدول رده بندی لیگ به این ترتیب است:
1- تاسیسات دریایی 50 امتیاز
2- گیتی پسند 47 امتیاز
3- مس سونگون 42 امتیاز
4- شرکت حفاری 41 امتیاز
5- ماهان تندیس 38 امتیاز
6- شهید منصوری 37 امتیاز
7- دبیری تبریز 34 امتیاز
8- فرش آرا 33 امتیاز
9- میثاق تهران 32 امتیاز
10- فردوسی مشهد 31 امتیاز
11- شهروند ساری 28 امتیاز (یک بازی کمتر)
12- مقاومت البرز 24 امتیاز
13- شهرداری ساوه 21 امتیاز - تفاضل گل 14- (یک بازی کمتر)
14- پایاسازه 21 امتیاز - تفاضل گل 18-


بخش ورزشی تبیان



منبع: مهر