تبیان، دستیار زندگی
هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و مراسم تشییع جنازه او از ساعت 8.30 صبح جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این مراسم ستاره ها و فوتبالیست های زیادی حضور داشتند که هر کدام این ضایعه را تسلیت گفتند. حسین کعبی درباره کاپی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چهره ها از هادی نوروزی می گویند

هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و مراسم تشییع جنازه او از ساعت 8.30 صبح جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این مراسم ستاره ها و فوتبالیست های زیادی حضور داشتند که هر کدام این ضایعه را تسلیت گفتند.  حسین کعبی درباره کاپیتان سرخ ها گفت: «نوروزی از دوستان خوب من بود و هنوز هم باور ندارم که او از جمع ما رفته و در حال حاضر در مراسم خداحافظی او حضور پیدا کرده ام. همه ما از این اتفاق ناراحت هستیم و من این اتفاق ناگوار را به خانواده این مرحوم و هواداران پرسپولیس تسلیت می گویم.»

بخش ورزشی تبیان
هادی نوروزی

آرش برهانی مهاجم استقلالی ها که در مراسم تشییع شرکت کرده بود درباره هادی نوروزی گفت: «هادی را در دربی ها می دیدم.او بازیکن با اخلاق و خوبی بود و همواره تلاش می کرد تا جو را آرام کند.او الگوی خوبی برای جوانان بود.»
رضا عنایتی مهاجم سابق استقلال هم گفت: «امیدوارم که دیگر از این خبرها نشنویم، اهالی ورزش در میدان رقیب یکدیگر هستند و بیرون از میدان مسابقه همه با هم زندگی می کنیم و در کنار هم هستیم این زیبایی های ورزش است. همه ورزشکاران در کنار یکدیگر هستیم.» او ادامه داد: «حضورم در مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی انجام وظیفه بود و کار خاصی نکردیم.»
پرویز مظلومی سرمربی استقلال هم با ناراحتی گفت: «واقعا برای جامعه فوتبال ناراحت کننده بود جوان بسیار خوب و بااخلاقی را از دست دادیم. مهم نیست چه رنگی بود. مردم نشان دادند که قدرشناس هستند. رقابت ما در زمین مسابقه است و در بیرون زمین رفاقت وجود دارد.» مظلومی درباره تعطیلات تمرینات تیمش گفت: «تمرینات را به احترام درگذشت او تعطیل کردیم. درست است پرسپولیسی بود اما بازیکنان دل و دماغ تمرین کردن نداشتند. خیلی ناراحت شدم وقتی فرزندان او را از نزدیک دیدم. هادی در هر تیمی بود همه از او تعریف می کردند. افتخار نداشتم که او در تیم من حضور داشته باشد اما او همواره برای همه احترام خاصی قائل بود.»
نادر محمدخانی مهاجم سابق پرسپولیس هم با ناراحتی در این باره توضیح داد: «این خبر غیرقابل باور است این مصیبتی برای خانواده بزرگ پرسپولیس، هواداران، بازیکنان و خانواده خود نوروزی است. این مصیبت را تسلیت می گویم. او بازیکنی بااخلاق و باتعصب بود و وقتی خبر فوت او را روز گذشته شنیدم بسیار متأثر شدم. امیدوارم خداوند به خانواده اش صبر بدهد.»
بهداد سلیمی در مراسم تشیع پیکر هادی نوروزی گفت:یک جوان خوب را از دست دادیم. او کاپیتان پرسپولیس بود و نه فقط همه هواداران این تیم که همه مردم عزادار شدند. این مصیبت را به خانواده هادی عزیز تسلیت می گویم و از خدا می خواهم که به آنها صبر بدهد.
وی ادامه داد: امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاق های تلخی نباشیم و من هم بر حسب وظیفه خود در این مراسم شرکت کردم.
حبیب کاشانی در حاشیه مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: او بازیکنی بود که از شهرستان به تهران آمد و پیشرفت کرد و کاپیتان پرسپولیس شد. داغ جوان سخت است هواداران می گویند هر وقت می باختیم هم هادی نوروزی پیش ما می آمد و خسته نباشید می گفت. هادی مردی از جنس اخلاق بود.
وی ادامه داد: امروز می بینیم که قرمز و آبی همگی برای تشییع پیکر هادی نوروزی آمده اند زیرا او اخلاق مدار بود. در روز عید غدیر که بزرگترین عید ما است هزاران نفر برای تشییع پیکر او آمدند این توفیق بزرگی است اما نباید هادی را فراموش کرد. باشگاه پرسپولیس باید از خانواده نوروزی حمایت کند و آرامش را برای دو فرزندش فراهم کند.
سین عبدی در حاشیه مراسم تشییع پیکر "هادی نوروزی" در جمع خبرنگاران، اظها ر کرد: هادی بازیکن مستعد و بزرگی برای تیم ما بود. من می خواهم به ملت فو تبا ل دوست و هو اد ا ران پر سپولیس و همینطور خانواده ایشان تسلیت عرض کنم. نبود هادی باعث تاسف و تاثر ماست. امیدوارم که خانواده او ما را در غم خود شریک بدانند.

عضو هیات مدیره باشگاه پر سپولیس ا ضافه کرد : مطمئنا سال ها نبود او در میان خودمان را احساس خواهیم کرد، چون رفتنش خیلی زود بود. واقعیت این است که ما همه روزی می رویم و باید به خودمان بیایم و قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم.
او درباره این که آیا قرار است تیم پر سپولیس تا انتهای فصل با پیراهن مشکی بازی کند هم خاطر نشان کرد: ما سه رنگ پیراهن داریم که یکی از آنها مشکی است، اما فکر می کنم که انتخاب رنگ پیراهن در بازی های آینده فقط به ما مربوط نمی شود و تیم های دیگر هم مربوط می شود. ان شا ء الله تا جایی که باشگاه بتواند این کار را ادامه خواهیم داد.


منبع : تبیان