تبیان، دستیار زندگی
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: 3 شکست متوالی برای هواداران خوب نیست و آنها اذیت می شوند، استقلال باید در تعطیلات لیگ بازسازی روحی و روانی شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال به بازسازی روحی نیاز دارد


عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: 3 شکست متوالی برای هواداران خوب نیست و آنها اذیت می‌شوند، استقلال باید در تعطیلات لیگ بازسازی روحی و روانی شود.

پورحیدری

منصور پورحیدری ،در خصوص سه شکست متوالی استقلال در لیگ برتر گفت: به هر حال این سه نتیجه بد است و هواداران اذیت می‌شوند اما فکر می‌کنم با تعطیلی که در پیش است هم مصدومان ما برسند و هم فکری اساسی به حال تیم شود.

وی افزود: به نظر من کادر فنی استقلال امتحانش را پس داده و این روزها دستش بسته است. بازیکنان مصدوم استقلال وقتی به ترکیب بازمی‌گردند آماده نیستند چون از تمرینات دور بودند و این کار را برای مربیان سخت کرده است. هیچ کس از شرایطی که پیش آمده خوشش نمی‌آید ولی فکر می‌کنم شاید در تعطیلات کادر فنی بتواند شرایط را عوض کند.

پورحیدری در ادامه گفت‌وگو تاکید کرد: استقلال نیاز به یک بازسازی روحی و روانی دارد و شرایط باید عوض شود. من فکر می‌کنم قلعه‌نویی در به در دنبال نفری است که بتواند در امر بدنسازی به این تیم کمک کند و حتی روی گزینه‌های داخلی و خارجی هم فکر می‌کند. لیگ 21 روز تعطیل است و قطعا در این تعطیلات فرصت زیاد است که بتوان روی آن کار کرد.

وی با تاکید بر اینکه افشارزاده به ایران بازگشته است، گفت: بعضی مواقع جرایم باعث می‌شود تیم از لحاظ روحی پالس مثبت بگیرد و خیلی مواقع پاداش می‌تواند روحیه تیم را عوض کند. من به این تیم خیلی امیدوار هستم چون از ابتدای لیگ مصدوم داشتیم و آنها دیر به تیم اضافه شدند. فکر می‌کنم در این روزهای تعطیلات باید تیم را جمع کند.

وی افزود: به نظر من کادر فنی استقلال امتحانش را پس داده و این روزها دستش بسته است. بازیکنان مصدوم استقلال وقتی به ترکیب بازمی‌گردند آماده نیستند چون از تمرینات دور بودند و این کار را برای مربیان سخت کرده است. هیچ کس از شرایطی که پیش آمده خوشش نمی‌آید ولی فکر می‌کنم شاید در تعطیلات کادر فنی بتواند شرایط را عوض کند

پورحیدری در پایان در خصوص حضور علی کریمی در تیم به عنوان دستیار کی‌روش گفت: نظرات در خصوص حضور کریمی در تیم ملی متفاوت است. کریمی یکی از بزرگان این فوتبال است و درست مثل فرهاد مجیدی محبوب است. هواداران او را دوست دارند و با توجه به اینکه کی‌روش چند نفر را به عنوان دستیار مدنظر داشت او می‌تواند از لحاظ روحی و روانی به تیم ملی کمک کند. کریمی توانایی این موضوع را دارد و هر چند در کلاس‌های مربیگری شرکت نکرده اما در تمرینات اردوها قطعا موثر خواهد شد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس