تبیان، دستیار زندگی
با غیبت آندرانیک تیموریان در تمرین روز دوشنبه استقلال و بی خبری مسئولان تیم از این بازیکن، شایعه جدایی او قوت گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آندو در آستانه جدایی از استقلال


با غیبت آندرانیک تیموریان در تمرین روز دوشنبه استقلال و بی‌خبری مسئولان تیم از این بازیکن، شایعه جدایی او قوت گرفت.


تیموریان

آندو که مدت‌هاست از شرایط مالی باشگاه و بدقولی مسئولان استقلال در پرداخت مطالباتش شاکی و ناراحت است و این موضوع را رسانه‌ای کرده با نرفتن به تمرین روز دوشنبه آبی‌پوشان اعتراضش را به نوعی دیگر نشان داد. البته گفته می‌شود مسئولان باشگاه اخیرا مبلغی بالغ بر 450 میلیون تومان بین چند بازیکن تقسیم کردند اما تیموریان از دریافتی خود راضی نیست چراکه طلب زیادی از باشگاه دارد.

غیبت او در تمرین استقلال در شرایطی اتفاق افتاده که در هفته‌های اخیر شایعه جدایی او از آبی‌پوشان در نیم فصل به کرات مطرح شده و تیموریان هم با واکنش‌های سرد و بی‌تفاوت و پاسخ‌های مبهمش به خبرنگاران و هواداران بیشتر از همیشه به شایعات دامن زده است. در مورد مقصد آینده آندو هم شایعه زیاد است و در حالی که برخی سایت‌ها از حضور او در لیگ ستارگان قطر خبر می‌دهند برخی هم از تراکتورسازی و سپاهان و حتی پدیده به عنوان مقصد آینده او یاد می‌کنند.

میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص دلیل غیبت آندرانیک تیموریان در تمرین استقلال گفت: «من با این بازیکن تماس گرفتم اما موبایل او در دسترس نبود و بعد از آن هم پاسخ تلفن‌های ما را نداد.» سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص این‌که تکلیف این بازیکن برای بازی چه می‌شود، گفت: «ما هم منتظر هستیم تا ببینیم تکلیف چه می‌شود. فعلا او جواب نداده و باید تا پایان مراسم عزاداری صبر کنیم.»

در همین راستا شایعات دیگری هم شنیده می‌شود و برخی منابع غیر موثق از موافقت ضمنی امیر قلعه‌نویی با جدایی آندو خبر می‌دهند. بر اساس شنیده‌ها سرمربی استقلال که دل خوشی از بازیکنان ملی‌پوشش ندارد و از شرایط آندو هم راضی نیست مخالف جدایی او نیست هر چند دوست ندارد او به تیم‌های ایرانی و رقیب استقلال ملحق شود و ترجیح می‌دهد تیموریان در صورت جدایی لژیونر شود! درباره علت غیبت آندو هم مسئولان استقلال اطلاع چندانی ندارند و این مسئله در آستانه دیدار حساس این تیم با تراکتورسازی و داربی تهران چندان خوشایند هواداران نیست.

میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص دلیل غیبت آندرانیک تیموریان در تمرین استقلال به فارس گفت: «من با این بازیکن تماس گرفتم اما موبایل او در دسترس نبود و بعد از آن هم پاسخ تلفن‌های ما را نداد.» سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص این‌که تکلیف این بازیکن برای بازی چه می‌شود، گفت: «ما هم منتظر هستیم تا ببینیم تکلیف چه می‌شود. فعلا او جواب نداده و باید تا پایان مراسم عزاداری صبر کنیم.»

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس