تبیان، دستیار زندگی
در مراسمی در سینما پردیس تهران از ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران تجلیل شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقدیر از ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران


در مراسمی در سینما پردیس تهران از ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران تجلیل شد.

تقدیر از فوتبال ساحلی

در مراسمی که در سینما پردیس تهران برگزار شد از جمعی از ملی پوشان تیم فوتبال ساحلی ایران تقدیر شد. اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که چندی پیش با قهرمانی در مسابقات بین قاره ای افتخاری بزرگ آفریده بودند مهمان ویژه  شرکت هواوی شدند.

در این مراسم که مجری آن فرزاد حسنی بود حاضران به شدت ملی پوشان کشورمان را تشویق کردند و روزخاطره انگیزی رقم خورد. اعضای این تیم با تشکر از مجریان برنامه هر کدام در خصوص این قهرمانی چند جمله گفتند. پریا شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی ایران گفت: از این که با این گروه همکاری می کنم خوشحالم و موج همدلی باعث قهرمانی ما شد. عباس هاشمپور مربی ایرانی تیم ملی گفت: من چندی پیش به عنوان بازیکن در کنار ملی پوشان بودم و خوشحالم که به دلیل نزدیکی به آنها می توانم مددکار تیم ملی باشم. حسن عبداللهی گفت: ما دوسال سخت تمرین کردیم تا به این افتخار برسیم.

محمد احمدزاده بهترین بازیکن مسابقات بین قاره ای گفت: مهم ترین اتفاق در راه قهرمانی ایران شاد شدن دل مردم بود که از این نظر ما جایزه خود را گرفتیم. علی نادری کاپیتان تیم ملی گفت: با وجود مشکلاتی که سرراه ما بود با همت بچه ها توانستیم بهترین های دنیا را شکست دهیم. پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی گفت: آنچه در این مدت دیدم یکدلی بین بازیکنان بود. همه بچه ها مثل برادر بودند تا به این افتخار بزرگ برسیم. در ادامه این مراسم نماینده چینی شرکت هواوی گفت: ای کاش ملی پوشان فوتبال ساحلی چین از شما درس بگیرند و مثل شما بتوانند در صحنه های بین المللی برای کشورشان افتخار آفرینی کنند.

در مراسمی که در سینما پردیس تهران برگزار شد از جمعی از ملی پوشان تیم فوتبال ساحلی ایران تقدیر شد. اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که چندی پیش با قهرمانی در مسابقات بین قاره ای افتخاری بزرگ آفریده بودند مهمان ویژه  شرکت هواوی شدند

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به ملی پوشان داده شد تا تقدیر هرچند اندک صورت گرفته باشد. در لابلای صحبت های ملی پوشان مشخص بود که تاکنون اقدامی در باره تقدیر از آنها از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش صورت نگرفته است. در این باره شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گفت تلاش هایی در این باره در حال انجام است که تاکنون به ثمر نرسیده است.

بهمن اسدی

بخش ورزشی تبیان