تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: ما قصد داریم سازمان جهانیتوآی را به نام ایران ثبت کنیم و نه فدراسیون جهانی؛ این اتفاق این هفته می افتد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس فدراسیون کونگ فو: سازمان جهانی"توآی" را به نام ایران ثبت می کنیم نه فدراسیون جهانی

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: ما قصد داریم سازمان جهانی"توآی" را به نام ایران ثبت کنیم و نه فدراسیون جهانی؛ این اتفاق این هفته می افتد.

بخش ورزشی تبیان
کونگ فو

رضا حیدری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ایران این هفته میزبان سه رویداد مهم بین المللی ورزشی خواهد بود که شاید مهمترین ثبت سازمان جهانی " توآی" به نام ایران است.
وی افزود: بهمن ماه سال گذشته فدراسیون آسیایی توآی به نام ایران تشکیل و به ثبت رسید و امسال قصد داریم این سازمان را با حضور نمایندگان 30 کشور از همه قاره های جهان به نام ایران ثبت کنیم.

رئیس فدراسیون کونگ فو هنرهای رزمی با تاکید بر اینکه مراسم ثبت جهانی "توآی " به نام ایران با حضور مسئولان ارشد ورزش ایران و شورای المپیک آسیا برگزار خواهد شد گفت: با درخواست فدراسیون و موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، مجمع عمومی جهانی و آسیایی توآی به میزبانی ایران روزهای 17 و 18 آذر در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مجمع همچنین تقویم ورزشی سازمان جهانی توآی به تصویب خواهد رسید و مقر اصلی این سازمان جهانی هم در ایران خواهد بود. روز بعد از مجمع هم همایش هنرهای رزمی ایران با هنرنمایی ورزشکاران تحت پوشش فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی- پنج سالن- سالن بسکتبال خواهد بود.


حیدری در مورد میهمانان مهمی که به این مجمع جهانی دعوت شده اند گفت: "حیدر فرمان" رئیس دپارتمان بازی‌های آسیایی و همچنین مسئول ارتباطات شورای المپیک آسیا قرار است به ایران بیایند. البته میهمانان دیگری را هم دعوت کرده ایم.

وی افزود: امروز جلساتی را با آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، شعبانی بهار معاون ورزش همگانی و چندین نفر از دیگر مسئولان ورزش کشور خواهم داشت تا هماهنگی های نهایی برای برگزاری این مجمع صورت گیرد.


منبع : ایسنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .