تبیان، دستیار زندگی
دارنده مدال نقره المپیک لندن شکست تیم کشتی آزاد بیمه رازی مقابل نماینده آمریکا در دیدار فینال جام باشگاه های جهان را ناشی از مشکلات فنی و ناآمادگی جسمانی برخی نفرات این تیم دانست و گفت: به راحتی می توانستیم این تیم را شکست دهیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صادق گودرزی: مشکلات فنی و ناآمادگی کشتی‌گیران دلیل شکست‌مان بود

دارنده مدال نقره المپیک لندن شکست تیم کشتی آزاد بیمه رازی مقابل نماینده آمریکا در دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان را ناشی از مشکلات فنی و ناآمادگی جسمانی برخی نفرات این تیم دانست و گفت: به راحتی می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم.

بخش ورزشی تبیان
صادق گودرزی

صادق گودرزی در گفتگو با ایسنا درباره قهرمانی تیم کشتی آزاد بیمه رازی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، اظهار کرد: مسابقات با مشارکت فدراسیون کشتی ایران و اوکراین امسال در کشور اوکراین برگزار شد و یکسری هزینه‌ها مانند بلیت هواپیما و جوایز تیم‌های برتر بر عهده ایران بود و هزینه‌های مربوط به اسکان نیز با میزبان مسابقات بود. به این دلیل که ایران مبتکر برگزاری مسابقات است استقبال خوب تیم‌های خارجی از این رقابت‌ها باعث خوشحالی است و مطمئنا در سال‌های بعدی این مسابقات با کیفیت بسیار بهتر و حضور گسترده‌تر کشورهای صاحب کشتی همراه خواهد بود.

مربی تیم کشتی بیمه رازی افزود: به اعتقاد من سطح رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان از مسابقات جام جهانی هم بالاتر بود چرا که چند قهرمان جهان و المپیک از ایران و دیگر کشورها در این مسابقات حضور داشتند که این نشان دهنده این است که جام باشگاه‌های جهان جای خود را در دنیای کشتی باز کرده و قطعا با حضور هر چه بیشتر حامیان مالی و برگزاری مسابقات در کشورهای مختلف شاهد رشد کیفی این رقابت‌ها خواهیم بود. برگزاری چنین مسابقاتی قطعا در ماندگاری کشتی در المپیک اثرگذار خواهد بود.

وی شکست تیم بیمه رازی در دیدار فینال مقابل تایتان مرکوری آمریکا را ناشی از اشکالات فنی و نا آمادگی جسمانی برخی کشتی گیران این تیم دانست و افزود: متاسفانه برخی کشتی‌گیران ما نتوانستند آنطور که باید با آمادگی مطلوب در این مسابقات حاضر شوند و خود را به سطحی برسانند که بتوانند در این مسابقات کشتی‌های خوبی بگیرند. کشتی‌گیران ما از حریفان خود در دیدار فینال پیش افتادند اما به دلیل اشتباهات فنی و مهمتر از آن ناآمادگی بدنی در تایم دوم کم آوردند و در نهایت بازنده شدند.

گودرزی در پاسخ به این سوال که کشتی‌گیران بیمه رازی چند روز قبل از مسابقات به تمرینات تیم اضافه شدند، گفت: ما در مجموع هفت یا هشت روز این کشتی‌گیران را در اختیار داشتیم و در این مدت هم نمی‌توان کار خاصی برای آمادگی جسمانی شان انجام داد اما خود کشتی‌گیران بودند که باید با تمرینات مناسب خود را برای حضور در این مسابقات آماده می‌کردند.

دارنده مدال نقره المپیک با بیان اینکه شکست مقابل نماینده آمریکا و از دست دادن قهرمانی در این رقابت‌ها ناراحت‌کننده بوده است، خاطرنشان کرد: ما به راحتی می‌توانستیم تیم آمریکایی را شکست دهیم و برای سومین بار متوالی قهرمان جام باشگاه‌های جهان شویم اما متاسفانه هر کدام از کشتی‌گیران ما که اتفاقا باتجربه بودند به شکلی بد ظاهر شدند و نتوانستند آنطور که باید نتیجه لازم را بگیرند. البته پیروزی کشتی‌گیرانی مانند عباس طحان مقابل قهرمان المپیک و یا کشتی خوب مسعود اسماعیل‌پور مقابل خینچگاشویلی گرجستانی و همین‌طور بازگشت بسیار خوب حسن رحیمی پس از رقابت‌های المپیک به تشک کشتی از اتفاقات بسیار خوب این مسابقات برای کشتی ایران بود. کشتی‌گیرانی مانند علیرضا کریمی هم باید بسیار بیشتر از این بر روی تقویت قوای جسمانی کار کنند تا در آینده نتایج بهتری بگیرند.

گودرزی در پایان با تسلیت درگذشت سیدجعفر موسوی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و از مربیان زحمت‌کش کشتی ایران، گفت: مرحوم موسوی سال‌های سال مربی من و کشتی‌گیران دیگر نظیر مهدی تقوی، مسعود اسماعیل‌پور و ... بود که زحمات بسیار زیادی برای ما کشید و درس‌های زیادی به ما داد. او حق بزرگی به گردن امثال من دارد و درگذشت او را به خانواده وی و جامعه کشتی تسلیت می‌گویم.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .