تبیان، دستیار زندگی
باشگاه سپاهان اصفهان پیش از آغاز دیدار روز جمعه تیم فوتبال این باشگاه برابر پرسپولیس تهران، طی برنامه‌ای ویژه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیش از دیدار با پرسپولیس صورت می گیرد؛

تقدیر از خوردبین و عابدزاده

عابدزاده، پیروانی، خوردبین

باشگاه سپاهان اصفهان پیش از آغاز دیدار روز جمعه تیم فوتبال این باشگاه برابر پرسپولیس تهران، طی برنامه‌ای ویژه از محمود خوردبین، احمدرضا عابدزاده و افشین پیروانی سه چهره شاخص و ستودنی فوتبال ایران تقدیر می کند.

به نقل از مهر، روابط عمومی باشگاه سپاهان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد : "مسروریم از اینکه در رقابت‌های لیگ امسال آغازگر سنت زیبا و ماندگار تقدیر از بزرگان فوتبال ایران در دیدارهای خانگی‌‍مان بوده‌ایم و در ادامه این سنت روز جمعه از سه چهره دوست داشتنی تیم  پرسپولیس تقدیر می شود".

خوردبین و پیروانی

در ادامه این اطلاعیه آمده است: "محمود خوردبین، احمدرضا عابدزاده و افشین پیروانی سه پیشکسوت و ستاره سال‌های نه چندان دور خانواده پرسپولیس تهران، بزرگانی هستند که فارغ از تعلقات باشگاهی به عنوان تلاشگران و ستاره‌های فوتبال ایران شایسته بهترین سپاس و قدردانی‌ها هستند و در روز داربی شاهینی‌های ایران توسط مسئولان باشگاه سپاهان مورد تقدیر قرار می گیرند".

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور  ساعت 15 روز جمعه با قضاوت خداداد افشاریان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود.
تنظیم: ا.م.ملکی