تبیان، دستیار زندگی
مهمترین دیدار رقابتهای مقدماتی جام جهانی دیروز بین دو قطب شرق و غرب فوتبال در آسیا ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جذاب ترین خبر ها در هفته گذشته

ایران - کره

ایران - کره سر پل آفریقای جنوبی

مهمترین دیدار رقابت های مقدماتی جام جهانی دیروز بین دو قطب شرق و غرب فوتبال در آسیا برگزار شد. تیم ملی فوتبال کشورمان می توانست با پیروزی در این دیدار گامی بلند برای صعود به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بردارد.

شاگردان علی دایی که حمایت 80 هزار ایرانی را در یک روز بارانی به خود می دیدند با نتیجه یک بر یک برابر کره جنوبی متوقف شدند تا همچنان صعودشان به جام جهانی در هاله ای از ابهام قرارداشته اشد.

به هر حال امیدواریم همچنان از تیم ملی فوتبال کشورمان حمایت شود تا این تیم بتواند دومین صعود پیاپی خود به نمایشگاه فوتبال در آفریقای حنوبی را با موفقیت انجام دهد و بلیط سفر به قاره آفریقا را به راحتی بدست آورد.

وینگادا سرمربی پرسپولیس

ترکی داور داربی 66

بالاخره تکلیف سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز مشخص شد تا سرخپوشان داربی را با مربی خارجی تجربه کنند.

پس از صحبتها و گمانه زنی های فراوان در مورد نفر اول کادر فنی  بالاخره مسئولین این باشگاه با وینگادا به توافق رسیدند و این مربی پرتغالی کار خود را با سرخپوشان شروع کند. به هر حال باید منتظرماند و دید با حضور وینگادای پرتغالی مشکلات سرخپوشان برطرف خواهد شد یا .....

ترکی داربی داور 66

ترکی داور داربی 66

بالاخره مسئولین فدراسیون با برگزاری داربی 66 به قضاوت داور ایرانی کنار آمدند و محسن ترکی داربی 66 را قضاوت خواهد کرد. پس از کش و قوس های فراوان محسن ترکی به همراه رضا سخندان و حسن کامرانی فر این دیدار را سوت خواهند زد و امیدواریم داوران ایرانی این دیدار را همانند دیدار های دیگر به راحتی قضاوت کنند زیرا بر این عقیده هستیم داوران ایرانی چیزی کمتر از داوران خارجی ندارند و بارها توانسته اند توانایی های خود را نشان دهند.

گراد قهرمان لیگ برتر کشتی

پیروزی گراد درحساس ترین بازی

تیم کشتی آزاد گراد تهران با پیروزی برابر تیم گاز مازندران عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد ایران را از آن خود کرد تا قهرمان این دوره از رقابتها لقب بگیرد.

همچنین در دیدار رده بندی این مسابقات تیم کشتی راه آهن خراسان هم از سد صدرای زیرآب گذشت تا عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود کند.

عزادار شدن فوتبالی ها در هفته گذشته

مراسم ختم مادر وحید هاشمیان

وحید هاشمیان مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با از دست دادن تنها امید زندگی اش عزادر شد. همچنین وحید طالب لو نیز در غم از دست دادن مادربزرگ خود به سوگ نشست.