تبیان، دستیار زندگی
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با حضور در محل فدراسیون فوتبال ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رییس فوتبال ثبت نام کرد!

رییس فوتبال ثبت نام کرد!

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با حضور در محل فدراسیون فوتبال برای كاندیداتوری در انتخابات ریاست ثبت نام كرد.

محمد علی‌آبادی كه در آخرین روز دور اول ثبت نام انتخابات فدراسیون نیز به عنوان كاندیدای ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام كرده بود، پس از استعفای اكثریت كاندیداها و تعویق برگزاری این انتخابات، ساعت 15 و 45 سه‌شنبه نیز بار دیگر با حضور در محل فدراسیون فوتبال، برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نام نویسی كرد.

علی آبادی و علی كفاشیان از جمله كاندیداهای مطرحی هستند كه تاكنون برای شركت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام كرده‌اند.

با توجه به عزم جدی رییس دستگاه ورزش برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال همچنین به دلیل اینکه رقیب جدی مهندس علی آبادی را تهدید نمی کند از هم اکنون می توان وی را رییس فوتبال نامید!

علی فتح‌الله زاده خویی نیز پیش از این برای هیات رییسه فدراسیون فوتبال ثبت نام كرده بود.

سرمربی تیم ملی تا جام جهانی

محمد علی‌آبادی پیش از ثبت نام  گفت: كمیته‌ی انتقالی هر فردی را كه به عنوان سرمربی انتخاب كند، آن فرد تا پایان جام جهانی سرمربی تیم ملی خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت تیم ملی گفت: من از دوستان دركمیته‌ی انتقالی خواستم بر روی انتخاب سرمربی تیم ملی، چه داخلی و چه خارجی كاركنند و زودتر تصمیم بگیرند. دوستان نیز صمیمانه در حال پیگیری هستند.

وی در پاسخ به این سوال كه شما سرمربی داخلی را بیشتر می‌پسندید یا خارجی؟ گفت: من چه با داخلی و چه خارجی موافقم. ضمن آنكه فكر می‌كنم شخص نباید تصمیم‌گیری كند و تصمیمات باید به صورت جمعی باشد.

وی افزود: سرمربی كه انتخاب می‌شود تا پایان جام جهانی سرمربی تیم ملی خواهد بود.

علی آبادی در پاسخ به این سوال كه آیا جلسه‌ی مشترك با مدیران باشگاه‌ها و روسای هیات‌های فوتبال و باشگاه‌ها باعث شد تا بار دیگر در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام كنید؟ گفت: قطعا این چنین است. در این مدت و به ویژه پس از تجدید انتخابات افراد مختلفی تماس گرفتند و از ما خواستند كه در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام كنیم. امیدوارم كه بتوانم خدمت كنم.

علی آبادی در پاسخ به این سوال كه آیا در جلسه‌ی مشترك خود با روسای هیات‌ها و مدیران باشگاه‌ها از كسب امضاهای لازم مطمئن شدید؟ گفت: در این جلسات درمورد برنامه‌های خود برای فدراسیون فوتبال صحبت كردم و تلاش كردم كه برنامه‌ها را به صورت جامع ارائه داده ودیدگاه‌ها را بگیرم و بسیاری از دوستان نیز از برنامه‌ها استقبال كردند.

وی درباره‌ی تیم كاری‌اش در فدراسیون فوتبال گفت: تیم كامل و جامعی را در نظر گرفته‌ام كه برخی از آنها از هیات‌های فوتبال و باشگاه‌ها هستند و طی یكی، دو روز آینده اسامی آنها مشخص می‌شود.

خبرنگاری پرسید، اعلام شده بود كه شما به دلیل درد كلیه بستری هستید. چه شد كه امروز برای ثبت نام به فدراسیون فوتبال آمدید؟ كه علی آبادی با خنده پاسخ داد: ورزش درد كلیه را دوا می‌كند.

رییس فوتبال ثبت نام کرد!

وی درباره‌ی احتمال كناره‌گیری كفاشیان به نفع خودش گفت: بهتر است كه این سوال را از شخص كفاشیان بپرسید اما، به هر حال او از علاقه‌مندان و جزء متخصصان ورزش است.

خبرنگاری پرسید، نظرتان درباره‌ی احتمال كاندیداتوری آجرلو چیست؟ كه علی آبادی گفت: آجرلو هم می‌تواند كاندیدا شود.

در پایان یكی از خبرنگاران گفت، آیا در صورت انتخاب شما به عنوان رییس فدراسیون فوتبال از سازمان تربیت بدنی كناره‌گیری می‌كنید؟ كه علی آبادی در جواب گفت: تا زمانی كه سرانه‌ی ورزشی هر نفر 2 متر نشود از سازمان تربیت بدنی نمی‌روم.

12 نامزد تا به امروز

تا پایان چهارمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال 12 نفر خود را نامزد كردند.

در حالی كه از شنبه گذشته زمان ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست و هیات رییسه‌ی فدراسیون فوتبال آغاز شده، تا پایان چهارمین روز 12 نفر كاندید انتخابات فدراسیون فوتبال شد‌ه‌اند.

محمد علی‌آبادی، علی كفاشیان و كیوان نیك‌نفس سه نفری هستند كه نامزد حضور در بخش ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال شده‌اند.

هم‌چنین 8 نفر دیگر برای هیات رییسه نام نویسی كرده‌اند و فرید شجاعی نیز نامزد حضور در بخش نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال است.

پنج روز دیگر ثبت نام از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال به پایان می‌رسد و انتخابات فدراسیون فوتبال نیز 15 آذر برگزار خواهد شد.