تبیان، دستیار زندگی
دیدار نیمه نهایی جام دیویس در بوینس آیرس یك میهمان ویژه داشت. دیگو مارادونا، اسطوره‌ی فوتبال آرژانتین كه این بازی را تماشا می‌كرد مانند یك هوادار فوتبال به داخل زمین پرید و هنگام گفت‌وگوی تلویزیونی لیتون هوئیت (تنیسور استر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مارادونا کارشناس تنیس شد!!


دیدار نیمه نهایی جام دیویس در بوینس آیرس یك میهمان ویژه داشت. دیگو مارادونا، اسطوره‌ی فوتبال آرژانتین كه این بازی را تماشا می‌كرد مانند یك هوادار فوتبال به داخل زمین پرید و هنگام گفت‌وگوی تلویزیونی لیتون هوئیت (تنیسور استرالیایی) او را مسخره می‌كرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مارادونا كه بازی را از جایگاه VIP و با عینك آفتابی و با پیراهن تیم ملی آرژانتین تماشا می‌كرد، هر زمانی كه تیم تنیس كشورش از استرالیایی‌ها امتیاز می‌گرفت پیراهنی را بالای سرش می‌چرخاند.

در جریان گفت‌وگوی تلویزیونی او، هوئیت را برای داشتن محافظان بسیار مسخره كرد و گفت كه آرژانتین كشور متمدنی است.

مارادونا گفت:« چیزی كه باید به هوئیت بگویم این است كه ما كشور متمدنی هستیم، او آرژانتین را نمی‌شناخت و فكر می‌كنم از این بابت متحیر شد. او فكر می‌كرد كه ما اینجا با تیر و كمان زندگی می‌كنیم. اكنون فهمید كه تنها چیزی كه می‌خواهیم پیروزی در رقابت‌های تنیس است نه چیز بیشتر. باید او را خراب كنیم و برای عدالت به دادگاه بكشانیمش.

بازیكنان تنیس آرژانتین از حضور كاپیتان پیشین تیم ملی كشورشان به وجد آمدند. دیوید نعلبندیان، مرد شماره یك تنیس آرژانتین گفت: بودن دیگو برای ما نعمتی است. هنگامی كه جوان بودیم او را از تلویزیون تماشا می‌كردیم و شیفته‌اش بودیم، اكنون در جایگاه ما را تشویق می‌كند.