تبیان، دستیار زندگی
به پرسپولیسی باختیم که به همه باخته بود تصمیم داشتیم با استفاده از دو هافبک خلاق و با به کارگیری از بادامکی و تیموریان در خط حمله شروع جدیدی داشته باشیم ، اما متاسفانه هرگز شروع خوبی نبود و باید اعتراف کنم که سیستم جدیدم جو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میثاقیان: شایعه دوپینگ ابومسلم حربه پرسپولیس بود

به پرسپولیسی باختیم که به همه باخته بود


تصمیم داشتیم با استفاده از دو هافبک خلاق و با به کارگیری از بادامکی و تیموریان در خط حمله شروع جدیدی داشته باشیم ، اما متاسفانه هرگز شروع خوبی نبود و باید اعتراف کنم که سیستم جدیدم جواب نداد .

اکبر میثاقیان با بیان این مطلب به خبرنگاران در مشهد گفت: بازیکنانم بازی را رها کرده بودند و 180 درجه با بازی های قبل فرق داشتند. به طور مثال مجید نورمحمدی بهترین هافبک ابومسلم است اما در بازی با پرسپولیس نتوانست بازی خوبی ارائه دهد. خط هافبک ما که نقطه قوت تیم هم به شمار می آید با پرسپولیس مهربان بود و روی هم رفته باید بگویم تیم ما در این دیدار عملکرد خوبی نداشت.

وی افزود: پس از نیمه اول در رختکن اعلام کردم در صورت زدن گل دوم این بازی را خواهیم برد اما گل سوم محاسباتم را به هم ریخت. با دوگلی که دریافت کردیم تماشاگرانمان، پرسپولیس را زیر فشار گذاشتند و حقیقتا اگر گل سوم را دریافت نمی کردیم بازی را می بردیم چراکه شیرازه تیم ما پس ازدریافت گل سوم از هم پاشید.

سرمربی ابومسلم در خصوص اشتباهات مکرر خط دفاعی ابومسلم گفت : دست به تعویض دفاع هایمان نزدیم چرا که بهترین هایمان را در زمین به کار گرفته بودیم و چون تیم جوانی را در اختیار داریم مجبوریم از پورمند استفاده کنیم تا تیم را جمع و جور کند که حقیقتا فشار زیادی هم به وی وارد شد .

میثاقیان با قدردانی از زحمات دروازه بان ابومسلم در این فصل گفت : ثابتی در بازی های قبلی مان خیلی عالی کار کرده بود و تنها اشتباهش در این بازی بود، اما باید از او تشکر کنم چرا که در بازی های دور برگشت کمک شایانی به نتیجه گیری ما کرد تا بهترین تیم شهرستانی لقب بگیریم.

وی شایعه دوپینگ ابومسلم را حربه ناجوانمردانه پرسپولیس برای این دیدار دانست و گفت : شایعاتی که پرسپولیسی ها به صورت ناجوانمردانه در مورد تیم ما به راه انداختند خارج از بعد حرفه ای بود و اصلا صحیح نبود چرا که بازیکنان ما نیز به علت جوانی به شدت تحت تاثیر این شایعه قرار گرفتند و نتوانستند عملکرد همیشگی خود را به نمایش بگذارند. اما به پرسپولیس که واقعا دوستش دارم و تیم محبوب کشور است تبریک می گویم و باز هم می گویم پرسپولیس در هر شرایطی باز هم پرسپولیس است .

سرمربی ابومسلم در خصوص عملکرد تیمش در لیگ پنجم متذکر شد : خیلی تلاش کردیم تا خود را به رده پنجم رساندیم. ما در شش روز دو بازی انجام دادیم و هفت گل به ثمر رساندیم. کار ابومسلم کارستان بود چراکه در فوتبال حرفه ای سابقه ندارد چنین تغییری در جدول به وجود آید و این مستلزم کار زیاد است.

میثاقیان با بیان اینکه می توان برای ابومسلم حتی عنوان قهرمانی لیگ را در سال های آینده متصور بود گفت : اگر به ابومسلم رسیدگی شود این تیم قهرمان لیگ برترخواهد شد به شرط آنکه کمک کنند. قراردادهای بازیکنان ما 10 و 20 میلیون تومانی است اما در تیم های دیگر، تنها بازیکنان نیمکت نشین 100 میلیون دریافت می کنند .

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران که فصل آینده در چه تیمی خواهد بود به شوخی عنوان کرد: هیچ تیمی خواهان به خدمت گیری من نیست چون از پرسپولیسی شکست خوردیم که از همه شکست خورده بود .