تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: درخواست نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی برای بخشش خداداد را نپذیرفته ایم....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كفاشیان: خداداد را نمی‌بخشیم

علی کفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: درخواست نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی برای بخشش خداداد را نپذیرفته ایم.

علی كفاشیان در گفتگو با ایسنا، درباره درخواست نماینده مشهد در مجلس برای بخشش خداداد عزیزی گفت: این تقاضا آمده اما آن را نپذیرفته‌ایم و باید ببینیم كه بعد از عید چه شرایطی به وجود می‌آید. چیزی كه مشخص است این است كه خداداد باید حداقل شش ماه از محرومیتش را بگذراند.

علی کفاشیان

وی درباره شایعات مختلف مبنی بر فشار برخی مراجع به فدراسیون فوتبال برای بازگشت علی كریمی به تیم ملی افزود: تشخیص اینكه چه بازیكنی به تیم ملی دعوت شود، با كادرفنی تیم ملی است. اگر علی دایی و كادرفنی تشخیص بدهند كه یك بازیكن می‌تواند به سود تیم ملی باشد، قطعا او را دعوت می‌كند اما، ‌ما به عنوان فدراسیون نمی‌توانیم به كادرفنی تیم ملی فشار بیاوریم كه فلان بازیكن را به تیم ملی دعوت كن. اما مطمئنم اگر دایی تشخیص دهد كه كریمی می‌تواند به نفع تیم ملی باشد، وی را به تیم ملی دعوت خواهد كرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره سفر محمدبن‌همام برای جلب نظر این فدراسیون در جهت دادن رای به وی در انتخابات ریاست كنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: رای فدراسیون فوتبال ایران محمدبن‌همام است. او در شرایط فعلی بهترین گزینه برای ریاست كنفدراسیون فوتبال آسیاست و به نظرم عملكرد بسیار خوبی در این سال‌ها داشته است و چارچوب مشخصی را برای فوتبال آسیا به وجود آورده و تحولات فراوانی را هم باعث شده است. به همین دلیل نظر ما درباره او مثبت است و رای فدراسیون فوتبال ایران بن‌همام خواهد بود.

دایی و کفاشیان

وی با اشاره به همراهی باشگاه‌ها با فدراسیون در روزهای پیش‌رو قبل از دیدار با عربستان افزود: باشگاه‌ها همواره در مواقع حساس یار فدراسیون بوده‌اند و آنها این بار هم با دادن پیشنهاد تعویق بازی‌های اول فروردین به سود تیم ملی با فدراسیون همكاری كردند و همكاری آنها در نهایت باعث موفقیت تیم ملی و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دیدارهای تداركاتی تیم ملی گفت: برای روز 24 اسفند در حال مذاكره هستیم و هیچ تیمی قطعی نشده اما برای 12 فروردین 70 درصد توافقات با فدراسیون فوتبال مراكش انجام گرفته است.