تبیان، دستیار زندگی
اغراق نیست اگر بگوییم كه آقاى جادوگر، مرد شماره 8 پرسپولیس، بیشترین سهم را در پیروزى هاى این فصل تیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وینگادا: در آسیا همه از کریمی می ترسند

نلو وینگادا

اغراق نیست اگر بگوییم كه آقاى جادوگر، مرد شماره 8 پرسپولیس، بیشترین سهم را در پیروزى هاى این فصل تیم فوتبال پرسپولیس داشته است. داشتن وی بزرگترین خوش شانسى یك مربى مى تواند باشد و این را نلو وینگادا هم بعد از ۱۰ روز حضور در پرسپولیس و فوتبال ایران حس كرده كه جاى على كریمى را در تیم ملى ایران خالى مى بیند.

علی کریمی

سرمربى پرتغالى با تجمید از علی کریمی ستاره تیمش درباره وی این طور مى گوید: «حق هر مربى است كه تصمیماتى را در مورد تیم اش بگیرد و همه مى دانیم كه على دایى فرد شناخته شده اى در فوتبال ایران و آسیا است. من هم هرگز قصد ندارم در تصمیمات سرمربى تیم ایران دخالت كنم اما امیدوارم كریمى را در تیم ملى ایران ببینیم. کریمی بازیكن تأثیرگذارى است و در آسیا خیلى ها از او ترس دارند.»

نلو وینگادا در ادامه از پرسپولیس مى گوید: «بازى مقابل ابومسلم براى ما تمام شده و تمركزمان را روى بازى روز با برق مى گذاریم. امتیازهاى خارج از خانه در این شرایط حساس لیگ براى ما مهم است و براى به دست آوردن آنها در بازى هاى بعدى برنامه ویژه دارم. مطمئن باشید قدرت تاكتیكى بازیكنان پرسپولیس در بازى هاى آینده خیلى بهتر از دیدار مقابل ابومسلم خواهد بود.»

نلو وینگادا

وی درباره جلسه اش با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم گفت: «برگزارى این جلسه كاملا طبیعى بود چون من دنبال تعامل با باشگاه هستم. دیروز هم درباره همین صحبت شد و جلسه بسیار خوبى داشتیم.»

سرمربى پرتغالى درباره شایعه نارضایتى اش از مصاحبه با خبرنگاران مى گوید: «هرگز نگفتم كه از صحبت با خبرنگاران ناراضى ام. وقتى این را شنیدم خیلى شوكه شدم چون وظیفه من است كه قبل و بعد از هر بازى جواب خبرنگاران را بدهم و با خوشرویى با آنها رفتار كنم ولى بعضى ها مرا به روزنامه هایشان دعوت مى كنند كه من نمى توانم بپذیرم. چون باشگاه باید درباره حضور من در روزنامه ها دستور بدهد.»
منبع: ایران ورزشی