تبیان، دستیار زندگی
نائب قهرمان پارالمپیك 2008 گفت: سازمان تربیت بدنی از پرداخت جوایز قهرمانان در مسابقات پارالمپیك خودداری....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جوایز پارالمپیکی ها را نمی دهند

علی حسینی

نائب قهرمان پارالمپیك 2008 گفت: سازمان تربیت بدنی از پرداخت جوایز قهرمانان در مسابقات پارالمپیك خودداری می‌كند.

علی حسینی در گفتگو با فارس، اظهار داشت: مسئولان سازمان تربیت بدنی برای ورزش‌های دیگر از جمله فوتبال، همه جور خرج می‌كنند اما حق ورزشكاران جانباز ومعلول را نمی‌دهند و از پرداخت جوایز مسابقات مهم دیگر جلوگیری می‌كنند.

وی افزود: در رقابت های جهانی سال 86 در چین تایپه، مدال طلا كسب كردم و بنابر اعلام سازمان تربیت بدنی، باید 40 سكه طلا می‌گرفتم اما از پرداخت این جوایز جلوگیری كرده و علت آن را افزایش جوایز پارالمپیك عنوان می‌كنند.

نائب قهرمان پارالمپیك 2008 با اشاره به اینكه جوایز مسابقات جهانی چین تایپه مربوط به سال 86 است و ربطی به پارالمپیك ندارد، اظهار داشت: بعد از جهانی یا آسیایی در سال بعد، جوایز مسابقات سال قبل داده می‌شود اما در سال 86 با پارالمپیك 2008 پکن همزمان شد و به ورزشكارانی كه در پكن مدال گرفته بودند، جوایز جهانی پرداخت نشد.

وی درباره شرایط فعلی‌اش اظهار داشت: بعد از بازگشت از پكن، حدود 3 ماه استراحت كردم و سپس تمرینات را شروع كردم؛ اما به علت آسیب دیدگی ناگهانی از ناحیه دست، مدتی است كه از تمرینات دور شده‌ام.

علی حسینی در پایان گفت: 3 هفته است تمرینات را شروع كرده‌ام اما به علت آسیب دیدگی در مسابقات قهرمانی ایران، شركت نخواهم كرد. هدف اصلی من شركت در آسیایی چین، مسابقات جهانی و پارالمپیك 2012 لندن است.