تبیان، دستیار زندگی
هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا گفت: تیم ما با کسب امتیازات لازم در دیدارهای پیش رو از لالیگا سقوط نخواهد کرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شجاعی: باید عربستان را شکست دهیم

مسعود شجاعی

هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا گفت: تیم ما با کسب امتیازات لازم در دیدارهای پیش رو از لالیگا سقوط نخواهد کرد.

مسعود شجاعی در گفتگو با مهر، در مورد تساوی تیم اوساسونا برابر لاکرونیا گفت: بازی بسیار سختی بود زیرا آنها در زمین خودشان تنها در اندیشه پیروزی بودند و می خواستند با شکست ما به رده‌های بالاتر جدول رده بندی صعود کنند اما برابر این تیم عملکرد خوبی داشتیم و نتیجه‌ای معقولانه کسب کردیم.

وی در مورد آینده تیم فوتبال اوساسونا تصریح کرد: قبلا هم با اطمینان گفته بودم که تیم اوساسونا سقوط نمی کند. البته هنوز هیچ چیزی مشخص نیست اما اگر ما در دیدارهای آینده امتیازات لازم را کسب کنیم در لالیگا خواهیم ماند.

کریم باقری، مسعود شجاعی

این هافبک ملی پوش در ادامه صحبت های خود در مورد دیدار تیم ایران برابر کره اظهار داشت: در 15 دقیقه نخست بازی فشار بسیار زیادی را روی دروازه حریف وارد کردیم. کره ای‌ها در آن لحظات خیلی ترسیده بودند و حرفی برای گفتن نداشتند.

وی افزود: اگر در آن دقایق گلی را به ثمر می رساندیم، شرایط بازی کاملا به سود ما تغییر می کرد. اما وقتی نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم، بازیکنان کره اعتماد به نفس پیدا کرده و توانستند برای دقایقی بازی را اداره کنند.

شجاعی با بیان اینکه دو تیم ایران و کره جنوبی بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و نتیجه مساوی هم عادلانه بود، در مورد موقعیت‌هایی که در این دیدار از دست داد، خاطر نشان کرد: در ابتدای بازی فرصت خوبی بدست آوردم و با دقت تمام به توپ ضربه زدم و اگر توپ کمی پائین تر بود می توانستم دروازه کره را باز کنم. در نیمه دوم هم یک موقعیت خوب بدست آوردم اما در لحظه آخر که قصد شوتزنی داشتم، به خاطر نرمی زمین نتوانستم در زدن ضربه نهایی موفق باشم.

مسعود شجاعی

وی در پاسخ به مسائلی که ظرف چند روز گذشته مطرح شد و بعضی‌ها اعلام کردند این بازیکن در هنگام و پس از تعویض ناراحت بوده است؟، اظهار داشت: واقعا این مسائل خنده‌دار است. زمانیکه متوجه شدم باید تعویض شوم طبق قانون حرفه‌ای فوتبال و به دلیل اینکه از حریف جلو بودیم، برای تلف کردن وقت آهسته به سمت نقطه تعویض آمدم تا از سرعت بازی بکاهم. ضمن اینکه به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به تصمیم سرمربی تیم احترام گذاشتم و تمام مسائلی که در مورد ناراحتی ام مطرح شده کذب محض است.

هافبک ایرانی تیم اوساسونا در پایان گفت: اگر از عربستان امتیاز بگیریم می توانیم با توجه به شناختی که از کره جنوبی بدست آوردیم، این تیم را در زمینش شکست دهیم. کره دفاع ضعیفی دارد و تنها نقطه قوتش استفاده مناسب از ضربات ایستگاهی است. دیدار در ورزشگاه آزادی با این تیم به ما نشان داد، کره نمی تواند در بازی برگشت مانع از نتیجه گیری و پیروزی ما شود، اتفاقی که حتی می توانست در تهران هم رخ دهد اما ما قدر موقعیت‌های خوب خود را ندانستیم.