تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در شصت و ششمین داربی شهر تهران مدعی شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال تیم قدرتمندی است

وینگادا: نتیجه مساوی عادلانه بود

نلو وینگادا

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در شصت و ششمین داربی شهر تهران مدعی شد سرخپوشان در این بازی نسبت به تیم مقابل خود صاحب شانس های گلزنی بیشتری شده و عملکردی بهتر داشتند.

به نقل از مهر، نلو وینگادا پس از تساوی تیمش برابر استقلال با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: بازی پر هیجان و جذابی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. با توجه به اینکه دو تیم در یک داربی حساس و سنتی بازی می کردند بازی با حساسیت ها و جذابیت های خاصی دنبال شد و نمایش خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم.

وی با تاکید بر اینکه استقلال با بازی خوب خود نشان داد شایسته صدرنشینی در لیگ برتر است، اظهار داشت: استقلال تیم قدرتمندی است که اگر چنین شرایطی نداشت امروز در صدر جدول نمی ایستاد.

نلو وینگادا

سرمربی پرسپولیس افزود: پس از آنکه گل استقلال به ثمر رسید ناچار شدیم با حملات ریسکی به دروازه حریف نزدیک شویم و این حملات باعث شد استقلال چند بار در موقعیت گل قرار گیرد. با این حال تعداد فرصت های گلزنی ما بیشتر بود و اگر بازیکنان از شانس های خود بیشتر استفاده می کردند می توانستیم خیلی زودتر به گل تساوی دست یابیم.

وینگادا در پاسخ به خبرنگاری که از وی پرسید که ایده های وی تا چه اندازه در بازی امروز نقش داشت؟ افزود: اگر می خواستم در کادر فنی تیم دخالت نداشته باشم قطعا بعد از داربی کارم را با پرسپولیس آغاز می کردم. من با هماهنگی دیگر دستیارانم در تیم پرسپولیس تاکتیک ها و روش تیم را انتخاب کردیم و در آینده این همکاری بین ما خواهد بود.

وینگادا با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار مقابل استقلال گفت: برای برد آمدیم اما فکر می کنم در پایان نتیجه عادلانه و منصفانه رقم خورد. ضمن اینکه به همه بازیکنان دو تیم تبریک می گویم که بازی منصفانه و جوانمردانه ای را به نمایش گذاشتند.