تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد برای دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس فشاری وجود نداشته باشد تا....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابتدا در  فکر سه امتیاز هستیم اما؛

قلعه نویی: پرسپولیس را گلباران می کنیم

قلعه نویی سرمربی تیم استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد برای دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس فشاری وجود نداشته باشد تا شصت و ششمین دیدار دو تیم پرطرفدار تهرانی به تساوی بینجامد.

به نقل از مهر، امیر قلعه نویی با ابراز رضایت از وضعیت شاگردانش برای حضور در دربی روز جمعه به خبرنگاران گفت: تمرینات ویژه ای را پشت سرگذاشته ایم و برای بازی با پرسپولیس در آمادگی مطلوبی قرار داریم.

وی ادامه داد: در این هفته بیشتر تلاش کرده ایم تا بازیکنان را از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار دهیم تا با آرامش کامل به مصاف پرسپولیس بروند. بازیکنان ما هفته به هفته بهتر شده اند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

پروین و قلعه نویی در اخراجی ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال غیبت ملی پوشان استقلال را تنها مشکل این تیم دانست و خاطرنشان کرد: باید ببینیم وضعیت پنج ملی پوش ما در دیدار برابر کره جنوبی چگونه است و آنها چه عملکردی خواهند داشت.

وی از پرسپولیس به عنوان تیمی بزرگ یاد کرد و اظهار داشت: پرسپولیس برای ما تیمی قابل احترام است و قطعا آنها هم تلاش خواهند کرد سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند. اما ما در این بازی ابتدا به فکر سه امتیاز هستیم و بعد در اندیشه یک پیروزی پرگل.

قلعه نویی با ابراز امیدواری از اینکه در این دیدار همه چیز روال عادی خود را طی کند، گفت: امیدوارم فشاری وجود نداشته باشد که در نتیجه تاثیر گذار باشد و یا بخواهند که بازی مساوی شود. آرزو می کنم دو تیم تنها به فوتبال فکر کنند و هواداران دو تیم نیز به تشویق تیم های مورد علاقه خود بپردازند و از توهین به بازیکنان و تیم حریف بپرهیزند.