تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بیان اینکه قول پیروزی در بازی چهارشنبه را به همه مردم ایران می‌دهد، گفت....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی: به مردم قول پیروزی می‌دهم

علی دایی و کیانوش رحمتی

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بیان اینکه قول پیروزی در بازی چهارشنبه را به همه مردم ایران می‌دهد، گفت: تا روز چهارشنبه صبر کنید و ببینید چگونه کره جنوبی را شکست خواهیم داد.

به نقل از مهر، علی دایی در پایان تمرین روز یکشنبه تیم ملی کشورمان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: خوشبختانه تمرینات منسجم و با برنامه‌ای را سپری كرده‌ایم و طی دو تمرین باقیمانده روی نقاط ضعف و قوت تیم کره بیشتر کار می کنیم و امیدواریم که بتوانیم یک بازی خوب را در مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

روته مولر و علی دایی

وی در مورد حضور هاشمیان و نکونام در اردوی تیم ملی افزود: این دو بازیکن از شرایط مطلوبی برخوردارند و آماده همراهی تیم ملی هستند.

سرمربی تیم ملی کشورمان با ابراز خرسندی از شرایط بازیکنان حاضر در اردو افزود:  تیم ما از نظر فوتبالی بالاتر از کره جنوبی است و می توانیم این تیم را در بازی روز چهارشنبه شکست دهیم.

وی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا تیم ملی توانایی شکست تیم کره جنوبی را دارد؟، اظهار داشت: تا روز چهارشنبه صبر کنید. می بینید که چگونه تیم کره جنوبی را شکست می دهد.

علی دایی

دایی در ادامه از دشواری و اهمیت بازی تیم ملی مقابل کره یاد کرد و گفت: بازی سختی را مقابل کره پیش رو داریم. کره تیم اول آسیاست و نفرات خوبی را در اختیار دارد که در تیم های مطرح اروپایی بازی می کنند اما من به جوانان تیمم اعتقاد دارم و می دانم که با همین جوانان تیم کره را شکست می دهیم.

خبرنگار کره ای از دایی پرسید که نقاط ضعف و قوت تیم ملی کره جنوبی کجاست که سرمربی ایران گفت: روز چهارشنبه مشخص می شود تیم کره در کجا قوی و در کجا ضعیف است.