تبیان، دستیار زندگی
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برنامه‌ای برای بازگشت به ایران و مربیگری در پرسپولیس ندارم.......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی: در فكر بازگشت نیستم

قطبی سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس

افشین قطبی سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌كنم. هیچ گاه نمی‌توانم از این تیم دل بكنم. من با پرسپولیس خاطرات خوبی دارم و هیچ گاه آنها را فراموش نمی‌كنم.

وی اضافه كرد: در چند وقت اخیر خبرهایی مبنی بر حضورم در ایران شنیده ام اما هیچكدام از آنها صحت ندارد. من ایران و تیم پرسپولیس را دوست دارم اما قصد ندارم به این تیم بازگردم.

قطبی ادامه داد: باید از افشین پیروانی حمایت كرد. او مربی جوانی است و نیاز به وقت دارد. من مطمئنم پرسپولیس با پیروانی و حمایت هوادارانش می توان به صدر جدول برسد.

سرمربی پیشین پرسپولیس یادآور شد: سال گذشته در شرایطی قهرمان شدیم كه كسی انتظار نداشت. پرسپولیس هم اكنون از تیم‌های صدرنشین عقب‌تر است اما هنوز این شانس را دارد كه به صدر جدول برسد.برای این تیم هیچ چیزی تمام نشده است. به اعتقاد من پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد.

وی تاكید كرد: پرسپولیس از كادر فنی مجربی سود می‌برد. پیروانی، عابدزاده و كماسی از مربیان شناخته شده ایران هستند و مطمئنم در صورتی كه به آنها فرصت داده شود. در ایران و آسیا می‌توانند پرسپولیس را به جایگاه مطلوبی برسانند.

افشین قطبی

قطبی درباره دیدار با پیم ‌وربیك تصریح كرد: به دعوت این مربی به استرالیا رفتم و با او دیداری داشتم و در خصوص مسائل مختلف با او صحبت كردم. وربیك دوست داشت در كنارش بمانم اما صلاح نبود كه این كار را انجام دهم.

سرمربی پیشین پرسپولیس تاكید كرد: پس از سال ها نفر دوم بودن، دوست دارم به عنوان سرمربی كارم را دنبال كنم. هم اكنون 4 پیشنهاد دارم اما تا قطعی شدن آنها نامی از پیشنهاداتم نمی برم.من یك مربی حرفه‌ای هستم و تا زمانی كه با یك تیم به توافق نرسیده باشم؛ اسمی از آن نمی برم. تا 10 روز دیگر همه چیز در این باره مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینكه فقط پول برایش مهم نیست؛ خاطرنشان كرد: شرایط و امكانات تیم و موقعیتی كه در آن قرار دارد، فاكتورهایی هستند كه برایم مهم‌تر از پول است.

قطبی با اشاره به صحبت‌هایی كه از قول او در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود عنوان كرد: گاهی اوقات حرف‌های از قول من گفته می‌شود كه روحم از آن خبر ندارد. مدیر برنامه‌هایم در تماس با من مواردی را از قولم در مطبوعات بیان می‌كند كه تنم می‌لرزد.

قطبی درباره برگزاری نشست خبری در امارات تاكید كرد: هنوز تاریخ دقیقی برای این كار مشخص نكردم اما دوست دارم مقابل خبرنگاران حرف هایم را بزنم.