تبیان، دستیار زندگی
سرمربی جدید تیم برق شیراز مسائل طرح شده در مورد تحمیلش از سوی وزارت نیرو به این تیم را شایعه محض دانست...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیوس: به برق تحمیل نشده ام

فرشاد پیوس

سرمربی جدید تیم برق شیراز مسائل طرح شده در مورد تحمیلش از سوی وزارت نیرو به این تیم را شایعه محض دانست.

فرشاد پیوس در حاشیه مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران گفت: شنبه گذشته برنامه های خود را به رسول فلاح مدیر عامل باشگاه برق شیراز ارائه کردم، البته چند گزینه دیگر نیز برای سرمربیگری تیم مطرح بود اما پس از بازی برق شیراز با فولاد آقای فلاح با من تماس گرفت و تقاضای همکاری کرد.

وی با اشاره به اینکه تمام این صحبتها در مورد تحمیل شدن من به تیم برق شیراز فقط در حد شایعه است، افزود: در عین حال باید گفت که جایگاه واقعی تیم برق شیراز وضعیت کنونی در جدول لیگ برتر نیست و سعی می کنم که تیم را تا پایان فصل به مکان هفتم برسانم.

فرشاد پیوس

به نقل از مهر، سرمربی جدید تیم فوتبال برق شیراز با اشاره به اینکه تیمی با 63 سال سابقه نباید چنین جایگاهی در جدول داشته باشد، عنوان کرد: در اوایل فصل عملکرد تیم برق مناسب بود ولی پس از آن با مشکلاتی مواجه شد که امیدواریم این مشکلات را تا پایان فصل به پایان از میان برداریم.

وی با اعلام اینکه در کادر فنی تغییراتی ایجاد نمی شود، افزود: تنها تغییر ایجاد شده اضافه شدن علی خسروی یکی از مربیان قدیم شیراز به این تیم بوده و امیدواریم با برنامه ریزیهایی که انجام می دهیم بازیکنان نیز شارژ روحی شوند.

پیوس با اشاره به اینکه من به جای هیچکس وارد تیم نشده ام، گفت: کارهای من در ادامه مسیر محمد عباسی خواهد بود و فقط قصد کمک به تیم را دارم و از خود عباسی نیز درخواست کرده ام که در کنار تیم حضور داشته باشد.