تبیان، دستیار زندگی
32 زوج ایرانشهری با کمک خیران زندگی مشترک خود را آغاز کردند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

32 زوج ایرانشهری با کمک خیران زندگی مشترک خود را آغاز کردند

به گزارش تبیان به نقل از  ایرنا مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر روز دوشنبه در این آیین که با حضور علماء، معتمدان و دیگر اقشار مردم برگزار شد، گفت: جهیزیه اهدایی به زوج های جوان شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و انواع ظروف است که برای تهیه هر سرویس 32میلیون ریال از سوی خیران هزینه شده است.
محمدعلی تراقویی اظهار داشت: سال گذشته نیز با مشارکت خیران زمینه ازدواج بیش از هزار و 200 زوج جوان ایرانشهری با هزینه ای بالغ بر 18میلیارد ریال فراهم شد.
امام جمعه ایرانشهر نیز با اشاره به اهمیت ازدواج از دیدگاه اسلام گفت: جوانان با هدف الهی زندگی خود را شروع کرده و برای سربلندی زندگی خود از تجملات دوری کنند.
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی با تاکید بر ترویج ازدواج آسان اظهار داشت: هرچه ازدواج جوانان به تاخیر بیفتد کشور از نظر جمعیتی آسیب می بیند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر هم با بیان اینکه ازدواج یکی از رویدادهای مهم زندگی است، گفت: ازدواج نقش اساسی در سالم سازی فردی و اجتماعی دارد.
مولوی عبدالصمد کریم زایی با تاکید بر فراهم کردن زمینه ازدواج برای جوانان اظهار داشت: ازدواج در دوری انسان از گناه موثر است و نقش بسیار مهمی در سلامت نفس و پاک ماندن افراد دارد.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.