تبیان، دستیار زندگی
پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی و تجهیزات نظامی بلاروس میلکس 2009 با حضور 15 هیات بلندپایه دفاعی از جمله ایران در محل دائمی نمایشگاه های این کشور آغاز بکار کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران در نمایشگاه صنایع دفاعی بلاروس

نمایشگاه صنایع دفاعی

پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی و تجهیزات نظامی بلاروس "میلکس 2009 " با حضور 15 هیات بلندپایه دفاعی از جمله ایران در محل دائمی نمایشگاه های این کشور آغاز بکار کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت فعال ، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه سامانه های دفاع هوایی ، رادار، جنگ افزارهای الکترونیکی و دیده بانی ، تجهیزات شبیه سازی و آموزشی ، سیستم های امنیتی ، تجهیزات لجستیکی ، تجهیزات پزشکی و درمانی و زره پوش های جنگی به نمایش گذاشته اند.

15 هیات بلندپایه دفاعی نیز از کشورهای مختلف از جمله روسیه ، لهستان ،چین ،امارات ،هند ، پرو، ونزوئلا و ایران از این نمایشگاه 5 روزه دیدن کردند.

یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : ما سازنده پدافند هوایی اس 300 و اس 400 هستیم ، این مجموعه توانایی انهدام هواپیماهای جاسوسی ،راداری ، پارازیت انداز و موشک های میان برد بالستیکی و هر شئی پرنده مافوق صوت را دارد.

حداکثر برد این پدافند نسبت به اهداف آیرودینامیکی 400کیلومتر و قیمت آن هم بسته به نوع سفارش بیش از 15میلیون دلار است.

تنظیم برای تبیان: محسن مرادی