تبیان، دستیار زندگی
چهارمین روز نمایشگاه مورد استقبال بیشتری از بازدید کنندگان قرار گرفت و به نظر می رسد کم کم تعداد بازدید کنندگان از پانزدهمین نمایشگاه قرآن کریم بیشتر شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور مدیر عامل تبیان در نمایشگاه قرآن

حضور مدیر عامل تبیان در نمایشگاه قرآن

چهارمین روز نمایشگاه مورد استقبال بیشتری از بازدید کنندگان قرار گرفت و به نظر می رسد کم کم تعداد بازدید کنندگان از پانزدهمین نمایشگاه قرآن کریم بیشتر شود. غرفه تبیان روز گذشته فعالیت بخش عضوگیری خود را در نمایشگاه قرآن راه اندازی کرد که با رضایت بازدید کنندگان همراه بود ، به طوری که بسیاری از آنها برای عضویت در تبیان ابراز تمایل کردند. متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در زمینه اینترنت از روز نخست پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم وجود دارد ، از ساعت 14 به بعد غرفه تبیان نتوانست در بخش عضو گیری فعالیت کند.

حضور مدیر عامل تبیان در نمایشگاه قرآن

با توجه به این که روز به روز شمار بازدید کنندگان از نمایشگاه بین المللی قرآن رو به افزایش می باشد ، امید است که هرچه سریعتر مشکلاتی که در زمینه کمبود و کاستی نمایشگاه می باشد حل و برطرف شود. بزرگی متراژ و نوع دکوراسیون غرفه تبیان با گذشت سه روز از نمایشگاه هنوز برای مسئولین غرفه تبدیل به یک مشکل شده است.

حضور مدیر عامل تبیان در نمایشگاه قرآن

گفتنی است در ساعات پایانی  سومین روز نمایشگاه آقای مهندس محمد رضا فرخ مدیر عامل محترم موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در محل نمایشگاه حاضر شد و به بازدید از غرفه تبیان پرداخت. وی ضمن تشکر از دست اندرکاران غرفه تبیان اظهار امیدواری کرد که هرچه سریعتر تمامی بخش های غرفه راه اندازی شود و بخش عضوگیری نیز فعالتر از گذشته به کار خود ادامه دهد.

مهندس فرخ از وضعیت غرفه و تغییر دکوراسیونی که در آن اعمال شده است ابراز رضایت کرد و این وعده را داد تا طی روز های آینده به صورت کامل از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدید کند.

روابط عمومی موسسه تبیان