تبیان، دستیار زندگی
معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد: تخفیفات تا 50 درصدی شهروند در دهه فجر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تخفیف 50 درصدی شهروند در ایام دهه فجر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد: تخفیفات تا 50 درصدی شهروند در دهه فجر

بخش اجتماعی تبیان
شهروند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اعمال تخفیفات ویژه 50 درصدی شهروند در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: به منظور حمایت و کمک به اقتصاد خانوارهای کم درآمد، 90 درصد اجناس در 6 فروشگاه واقع در جنوب شهر با تخفیف ویژه به شهروندان ارایه می شود.

مجتبی عبداللهی با اشاره به اعمال تخفیفات ویژه در ایام مبارک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تمامی فروشگاه های شهروند در دپارتمان پروتئینی 5 تا 35 درصد تخفیف، در دپارتمان پوشاک و لوازم 10 تا 50 درصد تخفیف و همچنین در خوار و بار 10 تا 40 درصد تخفیف به مناسبت ایام الله دهه فجر به شهروندان اعمال کرده اند.

وی براساس تدابیر شهردار تهران به منظور کمک به اقتصاد خانوارهای کم درآمد اظهار کرد: در 6 فروشگاه شهروند والفجر، نازی آباد، مبعث، جمهوری، طیب و راه آهن 90 درصد کالاها با بیش از 20 درصد تخفیف ارایه خواهد شد.

وی براساس تدابیر شهردار تهران به منظور کمک به اقتصاد خانوارهای کم درآمد اظهار کرد: در 6 فروشگاه شهروند والفجر، نازی آباد، مبعث، جمهوری، طیب و راه آهن 90 درصد کالاها با بیش از 20 درصد تخفیف ارایه خواهد شد

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به تهیه و توزیع 2 هزار و 200 بادکنک در مراسم راهپیمایی به مناسبت جشن ملی 22 بهمن توسط فروشگاه زنجیره ای شهروند تصریح کرد: نصب بنر به مناسبت دهه فجر در تمامی فروشگاه ها و دفاتر مرکزی شهروند و همچنین آذین بندی فروشگاه های شهروند از جمله برنامه های جشن پیروزی انقلاب اسلامی است.

همچنین مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر ارایه خدمات مناسب به شهروندان در ایام پایانی سال 94 تاکید کرد.

با اشاره به پیش بینی تخفیف های ویژه و تغییر ساعت کار فروشگاه های شهروند در ایام پایانی سال گفت: خدمات مناسب به شهروندان در ایام پایانی سال 94 ارایه می شود.

مدیر عامل شرکت شهروند درباره اهمیت رضایتمندی شهروندان از خدمات فروشگاه ها تصریح کرد: از پرسنل فروشگاه ها می خواهیم تا همچون گذشته با ارایه خدمات مناسب و برخورد خوب با شهروندان رضایت آنان را حاصل کنند.


منبع: شهرنوشت