تبیان، دستیار زندگی
امپریالیسم آمریکا و انگلیس، پشتوانه بحران عراق است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امپریالیسم آمریکا، انگلیس و بحران عراق

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پشتوانه بحران عراق، امپریالیسم آمریکا و انگلیس است و سعی می کنند این تجمعات را در جهت اهداف خود به پیش ببرند.

بخش سیاست تبیان

معاون راهبردی

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پشتوانه بحران عراق، امپریالیسم آمریکا و انگلیس است و سعی می کنند این تجمعات را در جهت اهداف خود به پیش ببرند.

سرلشکر مصطفی ایزدی در خصوص پیام شهادت شهدای مدافع حرم اظهارداشت: شهدای پاسدار انقلاب اسلامی در هر سنگر و پایگاهی که باشند، بر اساس عقیده و ایمان خود تلاش و مجاهدت می کنند.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح تمام لحظات کاری شهدای پاسدار انقلاب را برایشان عبادت دانست و گفت: شهید حسن اکبری در یک موقعیت خطیری قرار داشت. ایشان در محضر امام خامنه ای عزیز و سپاه ولی امر بود و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: ایشان در این راه و برای آمادگی بیشتر به فیض شهادت رسیدند و قطعاً مسیری که طی کردند، همان مسیری است که شهدای ما در دوران دفاع مقدس طی کردند.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه  اقدامات شهدایی که امروز در صحنه ها و کرانه های دور از وطن، از حریم حرم و از مقاومت اسلامی دفاع می کنند، برای پیشبرد اهداف عالیه قرآنی است، گفت: انشاءالله خداوند شهید اکبری را با شهدای کربلای معلا محشور کند.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حضور مستشاری ایران در سوریه اظهار داشت: امام (ره) فرمودند که جهاد ما عقیدتی است و بر اساس عقیده خودمان تلاش و مجاهدت می کنیم.

وی افزود: برادرانی که برای رسالت مستشاری خود به آن منطقه عزیمت کرده اند، کمک های ارزشمندی را ارائه کرده اند و در صحنه های مختلف رزم، پیشروی های خوبی را رزمندگان اسلام داشته اند؛ این پیشروی ها با همت ارتش و ملت سوریه تداوم پیدا خواهد کرد.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: حرکتی که بنای آن عقیده است، حتماً به پیش خواهد رفت و شکست ناپذیر است.

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بحران عراق گفت: در عراق جریانات مختلف به دنبال این هستند که شرایط مطلوبی را برای خود به وجود بیاورند؛ نمود آن وضعیتی است که در صحنه های مختلف عراق دنبال می کنند و ما مشاهده می کنیم.

وی افزود: قطعاً پشتوانه این حرکت امپریالیسم آمریکا و انگلیس است و سعی می کنند این تجمعات را در جهت اهداف خود به پیش ببرند.

سرلشکر ایزدی با تاکید بر اینکه امیدواریم همانگونه که ملت عراق این دستاورد بزرگ را به دست آورده اند و خودشان حاکمیت کشورشان را عهده دار هستند، بتوانند از این دستاورد حفاظت و پاسداری کنند، گفت: امیدواریم ملت عراق بتواند راه نورانی که برای خود ترسیم کرده است را به پیش ببرد.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .