تبیان، دستیار زندگی
وزیر دفاع سوریه پرچم این کشور را در عتمان به اهتزاز در آورد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرچم سوریه در عثمان

بشار اسد به دلاوریها و جانفشانی ها و فداکاریهای نیروهای سوری در راه میهن افتخار می کند. فریج در این سفر، که به توصیه بشار اسد صورت گرفت، پرچم سوریه را در عتمان به اهتزاز در آورد.

بخش سیاست تبیان

پرچم سوریه

به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزیر دفاع و معاون فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه، دیروز در عتمان با نیروهای سوری مستقر در این منطقه بازدید کرد و پیروزی بزرگ آزادسازی عتمان را به آنان تبریک گفت و پیام قدردانی بشار اسد رئیس جمهور سوریه را به آنها ابلاغ کرد.

وزیر دفاع سوریه گفت: بشار اسد به دلاوریها و جانفشانی ها و فداکاریهای نیروهای سوری در راه میهن افتخار می کند. فریج در این سفر، که به توصیه بشار اسد صورت گرفت، پرچم سوریه را در عتمان به اهتزاز در آورد.

او گفت این پیروزی ها در سراسر سوریه به همت نیروهای مسلح سوریه و گروههای دفاع مردمی ادامه خواهد یافت. فرماندهان میدانی به فریج  درباره چگونگی عملیات نظامی در منطقه و اقدامات شجاعانه رزمندگان توضیح دادند.

وی از تلاشهای فرماندهان و رزمندگان سوری در جنوب سوریه قدردانی کرد. وزیر دفاع سوریه تصریح کرد موفقیتهای نیروهای مسلح سوری در رویارویی با تروریسم ، تجسم واقعی گزینه ملت سوریه در پایداری و مقاومت است.
رزمندگان سوری نیز تأکید کردند همواره به عهد و پیمان خود در دفاع از کشور وفادار خواهند ماند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .