تبیان، دستیار زندگی
ˈفراس الدبسˈ یکی از مسئولان روابط عمومی اداره اوقاف اسلامی قدس، گفت: گروهی از شهرک نشینان صهیونیست با حمله به مسجد الاقصی، در صحن این مسجد شراب نوشیده و اقدام به پایکوبی کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها


"فراس الدبس" یکی از مسئولان روابط عمومی اداره اوقاف اسلامی قدس، گفت: گروهی از شهرک نشینان صهیونیست با حمله به مسجد الاقصی، در صحن این مسجد شراب نوشیده و اقدام به پایکوبی کردند.

مسجدالاقصی

به گزارش پایگاه خبری روزنامه 'الدستور' اردن، فراس الدبس، گفت: این شهرک نشینان صهیونیست روز گذشته (سه شنبه) از طریق باب المغاربه وارد صحن این مسجد شده و حرمت این مسجد را با این کار خود شکستند و هیچ توجهی به حرام بودن شراب در دین اسلام نکردند.

وی افزود: نگهبانان مسجد الاقصی ضمن اعتراض به این اقدام صهیونیست ها، آن ها را مجبور به ترک مسجد کردند؛ از سوی دیگر نمازگزاران حاضر در آن جا نیز به مقابله با آن ها پرداختند و با محکوم کردن این اقدام صهیونیست ها، شعارهایی در خصوص لزوم حفظ حرمت این مسجد سر دادند.

منابع آگاه در اداره اوقاف اسلامی قدس شمار این شهرک نشینان را 58 نفر اعلام کردند.

صهیونیست ها در چنین مواقعی، عموما تحت حفاظت شدید نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی وارد مسجد الاقصی می شوند و گاهی نیروهای این رژیم، درهای مسجد الاقصی را به روی نمازگزاران فلسطینی می بندد یا محدودیت های زیادی برای ورود آنان ایجاد می کند.

بخش سیاست تبیان

منبع: تابناک