تبیان، دستیار زندگی
نتیجه انتخابات را مردم مشخص می کنند و جریانات سیاسی خیلی در این موضوع دخیل نیستند. پیش داوری در خصوص نتیجه انتخابات و آرایش سیاسی مجلس آینده کار عجولانه ای است و باید منتظر ماند تا مردم نتیجه را مشخص کنند و منتخبان مردم از هر جریان سیاسی که باشند برای همگ
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نماد مردم سالاری دینی

نتیجه انتخابات را مردم مشخص می کنند و جریانات سیاسی خیلی در این موضوع دخیل نیستند. پیش داوری در خصوص نتیجه انتخابات و آرایش سیاسی مجلس آینده کار عجولانه ای است و باید منتظر ماند تا مردم نتیجه را مشخص کنند و منتخبان مردم از هر جریان سیاسی که باشند برای همگان قابل احترام هستند.

بخش سیاست تبیان
انتخابات

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تفاوتی برای مشارکت حداکثری مردم در مراحل مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارد و این حضور در هر دو دوره دارای اهمیت ویژه است.
حجت الاسلام علیرضا سلیمی افزود: به همان اندازه که حضور حداکثری مردم در انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی حائز اهمیت و سرنوشت ساز بوده است، به همان اندازه نیز در مرحله دوم از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با بیان این که «انتخابات نماد مردم سالاری دینی و تجلی حضور مردم در صحنه برای تعیین سرنوشت خویش است»، تصریح کرد: ملت ایران در مرحله اول انتخابات با حضور معنادار خود در سرنوشت خویش مشارکت داشتند و این حضور معنادار قطعا در مرحله دوم نیز تکمیل خواهد شد.
وی با اشاره به این که «تکلیف 68 کرسی پارلمان در مرحله دوم مشخص خواهد شد»، اظهار کرد: انتظار ما از مردم 21 استان کشور که مرحله دوم انتخابات برای انتخاب 68 نماینده پارلمان را برگزار می کنند این است که با همان شور و شوق مرحله اول انتخابات در مرحله دوم نیز شرکت کرده و حماسه سیاسی را تکمیل کنند.

ملت ایران همواره نشان داده اند که در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی در صحنه هستند و قطعا در مرحله دوم انتخابات نیز با همان شور و نشاط مرحله اول برای دفاع از ارزش های نظام و استمرار خون مطهر شهدا حضوری حماسی خواهند داشت

این نماینده مجلس تصریح کرد: قطعا حضور پررنگ مردم در انتخابات و انتخاب نمایندگانی با آرای حداکثری منجر به قدرتمند شدن مجلس آینده شده و قدرت چانه زنی منتخبانی که با پشتوانه بالای مردمی برگزیده شدند را افزایش خواهد داد.
وی تاکید کرد: بدون تردید اگر نماینده ای از پشتوانه بالای مردمی برخوردار باشد می تواند در راستای دفاع از حقوق موکلین خود و برآوردن نیازها و مطالبات آن ها تلاش کرده و موفق باشد و این بستگی به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای دارد.
وی ادامه داد: ملت ایران همواره نشان داده اند که در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی در صحنه هستند و قطعا در مرحله دوم انتخابات نیز با همان شور و نشاط مرحله اول برای دفاع از ارزش های نظام و استمرار خون مطهر شهدا حضوری حماسی خواهند داشت.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که نتیجه انتخابات مرحله دوم برای کدام یک از جریان های سیاسی تاثیرگذارتر است، گفت: نتیجه انتخابات را مردم مشخص می کنند و جریانات سیاسی خیلی در این موضوع دخیل نیستند. پیش داوری در خصوص نتیجه انتخابات و آرایش سیاسی مجلس آینده کار عجولانه ای است و باید منتظر ماند تا مردم نتیجه را مشخص کنند و منتخبان مردم از هر جریان سیاسی که باشند برای همگان قابل احترام هستند.
وی خاطرنشان کرد: باید به رای مردم احترام گذاشت؛ چراکه به فرموده مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است و همه باید دست به دست هم دهیم تا انتخاباتی در نهایت سلامت و با حضور حداکثری در مرحله دوم برگزار کنیم.


منبع : ایسنا