تبیان، دستیار زندگی
می گویند برای یکبار ، یک زندگی شبانه ی بدون دردسر را امتحان کن! یا با طلاق باکلاس یا با خوشگذرانی شبانه در ماه رمضان!....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از طلاق های باکلاس تا خوشگذرانی ها رمضانی!

می گویند برای یکبار ، یک زندگی شبانه ی بدون دردسر را امتحان کن! یا با طلاق باکلاس یا با خوشگذرانی شبانه در ماه رمضان!....

گروه جامعه تبیان
طلاق ،هفته گرد 11 تبر جامعه

طلاق با کلاس بازیگران !
خبر یک طلاق جدید در میان بازیگران مورد استقبال رسانه ها و کاربران شبکه اجتماعی واقع شده است!

پشت پرده حقوق های نجومی مدیران
انتشار چندین فیش حقوقی از مدیران بنگاه های دولتی و نیمه دولتی در چند هفته اخیر، که نشان از دریافتی بسیار بالای این مدیران به همراه مزایای شغلی نامتعارف دارد، واکنش های مختلفی را بین صاحب نظران و کارشناسان ایجاد کرده است و جای تأسف که غالب این واکنش ها سیاسی است و نوعی استفاده ابزاری از یک فرآیند شفاف اطلاع رسانی برای اغراض سیاسی از جمله هجمه به دولت.

دهن کجی به دستور خدا !
روزه خواری قبل از دهن کجی به دستور خداوند نمایش فرهنگ پایین این افراد است،این مسئله را از جامعه مسیحی متوجه می شویم!

تحقق وعده ی روحانی در تک نرخی شدن تورم
سرانجام وعده دولت یازدهم در تک نرخی کردن تورم به بار نشست، وعده ای که خود دولتی ها هم در ابتدا تصور نمی کردند که بتوانند به آن دست پیدا کنند. حتی رییس جمهور هم در آغاز به کار دولت یازدهم قول کاهش تورم را داده بود اما تعهدی برای تک رقمی کردن آن در دوره چهارساله ریاست جمهوری اش نداده بود.

شهید دکتر بهشتی مظلوم تاریخ ماند
طلبه جوان هر روز می رفت دبیرستان ها درس انگلیسی می داد . پولش هم می شد مایه امرار معاش.می گفت این طوری استقلالم بیشتره ، نواقص حوزه رو هم بهتر می فهمم و با شجاعت بیشتری می تونم نقد کنم. بهشتی تا آخر هم با حقوق بازنشستگی آموزش و پرورش زندگی می کرد...

اینفوگرافی تحریم های هسته ای ایران
در یک نگاه تمام تحریم های هسته ای علیه ایران را بخوانید :

شما کدام سفره ی افطار را ترجیح می دهید؟
 افطار به شرط سادگی یا تجملات ؟ شما کدام سفره افطار را ترجیح می دهید؟

خودکشی در چه مواردی جرم است؟
یکی از تلخ ترین رفتارهای انسانی، پایان دادن به زندگی خود است؛ اتفاقی که تحت عنوان خودکشی شناخته می شود و در ماه های اخیر نیز در کشور ما از دانش آموز گرفته تا جوان و سالمند، در خفا و متاسفانه آنگونه که در چند مورد مشاهده شد به صورت علنی و در ملاء عام دست به این اقدام زده اند.

خوشگذرانی های شبانه در ماه رمضان
فقط هفت ساعت برای یک زندگی شبانه ی بدون دردسر زمان داریم. سانس های ویژه سینما و تئاتر، کافه ها و رستوران های بازِ از افطار تا دَم سحر، فرصت مغتنمی را فراهم می آورند که شاید در کل سال کمتر نصیب شود. این زندگی شبانه مرهون ماه مبارک خدا، رمضان است.

کاش این مطلب به دردتان نخورد!
آرزوی قلبی نگارنده این است که این مطلب، هرگز به درد شما نخورد اما پیچیدگی های زندگی اجتماعی، این احتمال را روز به روز افزایش می دهد که نیازمند این دست آگاهی ها باشید!

سواد رسانه ای را ببینید
 استفاده از رسانه که امروزه یک روزمره در زندگی  ها شده است نیاز به سواد دارد!

حرامی که حلالش می کنند!
برخی ممکن است تصور کنند روزی که خداوند برای آنها مقدر کرده است، کافی نیست. به همین سبب برخی حرام ها را برای خود حلال می کنند!