تبیان، دستیار زندگی
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دولت لبنان را مسئول هر گونه اقدام حزب‌الله علیه این رژیم در صورت پیوستن این حزب به دولت جدید دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هشدار اسرائیل به دولت لبنان در باره حزب‌الله

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دولت لبنان را مسئول هر گونه اقدام حزب‌الله علیه این رژیم در صورت پیوستن این حزب به دولت جدید دانست.

نتانیاهو

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست هفتگی دولت در اولین واكنش مقام‌های این رژیم به رایزنی‌های در حال جریان جهت تشكیل دولت جدید لبنان توسط سعد حریری، نخست وزیر این كشور گفت: در صورتی كه حزب‌الله لبنان به دولت این كشور بپیوندد، این دولت مسئول هرگونه اقدام حزب‌الله علیه اسرائیل است.

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد كه هشدار نتانیاهو به دولت لبنان در پاسخ به سوال یكی از وزیران كابینه مبنی بر اینكه آیا نتانیاهو در سفر اخیرش به اروپا درباره پیوستن حزب‌الله به دولت آینده لبنان گفت‌وگو كرده یا خیر، مطرح شد.

اسرائیل تاكنون دولت لبنان را مسئول مستقیم فعالیت‌های حزب‌الله ندانسته بود

نتانیاهو در پاسخ به این سوال تاكید كرد كه در دیدار با نیكولا ساركوزی، رئیس‌جمهور فرانسه و سیلویو برلوسكنی، نخست وزیر ایتالیا در خصوص این موضوع بحث و تبادل نظر كرده است.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام كرد: اسرائیل تاكنون دولت لبنان را مسئول مستقیم فعالیت‌های حزب‌الله ندانسته بود.

نتانیاهو بار دیگر تاكید كرد: چنانچه نمایندگان حزب‌الله در دولت آینده لبنان حضور داشته باشند نمی‌توان این دولت را از مسئولیت‌هایش درباره هر گونه حملات حزب‌الله علیه اسرائیل تبرئه كرد.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور