تبیان، دستیار زندگی
سهم خواهی اصلاح طلبان از دولت موجب اختلافات این جناح است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سهم خواهی اصلاح طلبان از دولت یازدهم

آنچه مسلم است این است که اعتدالیون ،اصلاح طلبان و کارگزاران با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان برای ارائه لیست مشکلی ندارند و طرح موضوع ردصلاحیت ها به عنوان مانعی برای ارائه لیست توسط طیف فوق الذکر یک بازی سیاسی است.

بخش سیاست تبیان
زهره الهیان

به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، زهره الهیان عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره اختلافات اصلاح طلبان  برای ارائه لیست مشترک در انتخابات گفت: آنچه مسلم است این است که اعتدالیون ،اصلاح طلبان و کارگزاران با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان برای ارائه لیست مشکلی ندارند و طرح موضوع ردصلاحیت ها به عنوان مانعی برای ارائه لیست توسط طیف فوق الذکر یک بازی سیاسی است.

وی ادامه داد : شاید برخی داوطلبان رد صلاحیت شدند، اما افراد و گزینه های دیگری که ثبت نام کردند، می توانند جایگزین شوند، با این شرایط  عدم شکل گیری  لیست واحد  در این جریان می تواند حاکی از مشکلات دیگری باشد.

الهیان درباره مسائل اختلافی جریان اصلاح طلب گفت: اختلافات بین اصلاح طلبان بیشتر در حوزه تاکتیک ها و روش هاست، در حال حاضر هم آنها بر سر تعیین مصادیق و هم به این جهت که طیف های مذکور مبانی مشخصی بر مشی سیاسی خود تعیین نکرده اند، دچار مشکل شده اند.

وی در پایان گفت: از زمان شروع ریاست جمهوری روحانی مسئله سهم خواهی اصلاح طلبان از دولت یازدهم همواره مطرح بوده است، برخی اصلاح طلبان معتقد هستند رای روحانی متعلق به تلاش های خودشان است، لذا در این ارتباط نوعی سهم خواهی از دولت دارند و این موضوع باعث اختلاف شده است، اما همواره در عرصه سیاسی مصلحت خود را برای عدم انزوا در این دیده اند که با دولت همراهی داشته باشند، اما حالا که بحث تعیین مصداق در انتخابات مطرح شده است، دچار مشکل شده اند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .