تبیان، دستیار زندگی
به یقین اعلام می کنم که مهندس موسوی و همسرش خانم دکتر زهرا رهنورد از مسایل مادی کاملا مبری هستند و می توانند ملت ایران را به اهداف انقلابیشان نزدیک تر کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمایت همسر شهید تندگویان از موسوی

برهان اشکوری همسر شهید تندگویان

انتظارات مردم بویژه خانواده شهدا در دولت فعلی برآورده نشده است و اکنون که اوضاع جامعه از جمله وضعیت اقتصادی نابسامان است حمایت از میرحسین موسوی ضروری است.دکتر زهرا رهنورد فردی تحصیل کرده، مذهبی و پایبند به اعتقادات دینی و ملی است که همواره با مهندس همفکری داشته و در هیچ دورانی به لحاظ فکری و حمایتی وی را تنها نگذاشته است.

قلم-به یقین اعلام می کنم که مهندس موسوی و همسرش خانم دکتر زهرا رهنورد از مسایل مادی کاملا مبری هستند و می توانند ملت ایران را به اهداف انقلابیشان نزدیک تر کنند.

حمایت همسر شهید تندگویان از موسوی همسر شهید تندگویان ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد : انتظارات مردم بویژه خانواده شهدا در دولت فعلی برآورده نشده است و اکنون که اوضاع جامعه از جمله وضعیت اقتصادی نابسامان است حمایت از میرحسین موسوی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه این اولین باری است که بطور رسمی از یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند در رابطه با سابقه آشنایی خود با مهندس موسوی گفت : من و همسرم شهید تندگویان از زمان انقلاب با آقای مهندس موسوی آشنا بودیم و پس از آن در زمان نخست وزیری مهندس موسوی نیز بنده با ایشان و همسرشان خانم دکتر زهرا رهنورد درارتباط بودم.

برهان اشکوری در ادامه افزود : با توجه به این شناخت به یقین اعلام می کنم که مهندس موسوی و همسرش خانم دکتر زهرا رهنورد از مسایل مادی کاملا مبری هستند و بر مسایل مادی تکیه نمی کنند بنابر این به زعم من می توانند به مردم مستضعف یاری دهند و ملت ایران را به اهداف انقلابشان نزدیک تر کنند.

وی همچنین نقش و حضور زنان و دختران حامی مهندس موسوی را پر رنگ دانست و در مورد حضور و تاثیرگذاری دکتر رهنورد در کنار میرحسین اظهار داشت : دکتر زهرا رهنورد فردی تحصیل کرده، مذهبی و پایبند به اعتقادات دینی و ملی است که همواره با مهندس همفکری داشته و در هیچ دورانی به لحاظ فکری و حمایتی وی را تنها نگذاشته است. به همین جهت و بنا بر اقتضای زمان فعلی طبق گذشته در کنار مهندس موسوی به عنوان همسر و همرزم حضور دارند که این حضور قطعا اثرگذار است.

به یقین اعلام می کنم که مهندس موسوی و همسرش خانم دکتر زهرا رهنورد از مسایل مادی کاملا مبری هستند و می توانند ملت ایران را به اهداف انقلابیشان نزدیک تر کنند

همسر شهید تندگویان از سهام عدالت به منزله پادری جلوی خانه کسی دانست که به نان شب محتاج است و ضمن انتقاد از بیان برخی شعارها در دولت نهم گفت : دولت نهم شعار های بسیاری را داده که به آنان عمل نکرد و یکی از هیمن شعارها که سهام عدالت است که معلوم نیست از کجا و از چه پولی هزینه آن تامین می شود و این حکایت همان پادری است که مقابل خانه کسی که به نان شب محتاج است پهن می کنند به عبارت دیگر یعنی بلوکه کردن مبلغ سنگینی در حساب که در نهایت سالی 40 هزار تومان به هرکس پداخت شود.

وی همچنین سفر های استانی دولت نهم را هزینه بر دانست و تاکید کرد : در زمانی که علم پیشرفت کرده و وسایل ارتباط جمعی گسترش یافته است سفرهای استانی با این هزینه های کلان بی معنا است و این پول ها مال مردم محروم است و نباید اینگونه اسراف شود.

بتول برهانی اشکوری در همین رابطه افزود : من بحث سفر های استانی را در نشستی که خانواده های شهدا در سال 85 به مناسبت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر با هیات دولت داشتند مطرح کردم که متاسفانه به جای رسیدگی قضیه را توجیح کردند و اعلام کردند که این سفر ها هزینه ای ندارد.

وی به پیگیری و همکاری میرحسین موسوی در زمان نخست وزیری در جهت آزاد سازی اسرای دفاع مقدس از جمله شهید تندگویان اشاره و خاطر نشان کرد : در آن دوران با همکاری مهندس موسوی ما از طریق ارتباط با مسئولان داخلی و خارجی از جمله صلیب سرخ برای آزاد سازی اسرای جنگی تلاش کردیم که خوشبختانه نخست وزیر وقت یعنی میرحسین موسوی هم امکانات کافی را در اختیار ما گذاشت و از هیچ تلا شی در این زیمنه دریغ نکرد هرچند که در نهایت رژیم مزدور بعث به این تلاش ها تمکین نکرد.

همسر شهید تندگویان در ادامه با بیان اینکه به فرموده امام پرچم دار اصلی مردم هستند و اگر از مردم غفلت شود و آنها حمایت نکنند هیچ مسئولی موفق نمی شود اظهار داشت : مردم باید آینده دور را در نظر بگیرند و ببینند چه بر سرشان می آید چرا که سرنوشت مردم به دست خودشان است و اگر هم طلا هم بر سرشان بیفتد باید ببینند آیا این کار در راستای اهداف انقلابی که به خاطر آن سختی کشیده اند هست یا نه؟

بتول برهان اشکوری نماد و رنگ سبز را در خور میرحسین موسوی دانست و گفت : سبز رنگ مقدسی است و جزو رنگ پرچ ایران و رنگ هایی است که در جبهه های جنگ هم از آن استفاده می شد این رنگ لایق مهندس موسوی است چرا که وی سید است چیزی که برخی غرض ورزان و بی سوادان آن را نفی می کنند.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور