تبیان، دستیار زندگی
علیرضا زاکانی در جمع برخی از مردم یاسوج افزود: کشور ما در عمر 30 ساله انقلاب شرینی ها و تلخی های زیادی را به کام خود کشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در دولت نهم ایران مورد توجه جهانیان قرار گرفت
علیرضا زاکانی

علیرضا زاکانی در جمع برخی از مردم یاسوج افزود: کشور ما در عمر 30 ساله انقلاب شرینی ها و تلخی های زیادی را به کام خود کشید.

وی اظهارداشت: بعد از دوم خرداد 76 که اصلاحات سکان مدیریتی کشور را در دست گرفتند به طور مشخص به اسلام و اسلامیت نظام ضربه زدند و در این وادی به هیچ چیزی رحم نکردند.

زاکانی افزود: جالب اینجاست که اصلاح طلبان با کمترین تهدید دشمن می ترسیدند تا آنجایی که یکی از آنان می گفت من از امریکای تا بن دندان مسلح می ترسم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان بخشهای هسته ای را تعطیل کردند و هیچ گاه در مجامع بین المللی نتوانستند به طور قاطع از حقوق ملی ایران دفاع کنند.

زاکانی افزود: دکتر احمدی نژاد با شجاعت تمام و بدون اینکه لکنت زبان بگیرد و عرق شرم بر پیشانی بریزد در مجامع بین المللی از منافع ملی و اساسی کشور دفاع کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران در مجامع جهانی می درخشد، بیان کرد: ندای حق خواهی ملت ایران از زبان رییس جمهور برای جهانیان این امکان را فراهم آورد که بدانند استکبار و صهیونیست در موضع ضعف هستند.

زاکانی اظهارداشت: همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دهم در ایران می گویند که گفتمان امام و انقلاب را قبول داریم به نظر شما آیا همین گفتن کافی است و آیا نباید ضمن گفتن رفتارشان نیز تغییر کند.

در این کشور هر موقع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی فاصله گرفتیم، بیشترین آسیب‌ها را دیده‌ایم، به طوری که مبانی جریان اصلاح‌طلبی با روح انقلاب در تضاد است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این کشور هر موقع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی فاصله گرفتیم، بیشترین آسیب‌ها را دیده‌ایم، به طوری که مبانی جریان اصلاح‌طلبی با روح انقلاب در تضاد است.

وی یادآور شد: در کتاب مبانی نظری برنامه چهارم توسعه، ارزش‌های اسلامی و ملی تحت‌الشعاع قرار گرفته و اشکالات جدی به این کتاب وارد آمده است به طوری که جریان اصلاح‌طلبی علاوه بر مشکل داشتن در تعریف کلیات، در مبانی نظری نیز اشکال دارد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: در زیر چتر اصلاحات امروز عناصر ضد انقلاب نیز به چشم می‌خورند که اینها قبل از انقلاب برای به ثمر نرسیدن آن و بعد از آن برای به انحراف کشیدن انقلاب تلاش‌های فراوانی کردند که این خودش محل پرسش است که چرا این افراد با اصلاح‌طلبان کار می‌کنند، در حالی‌ که در جبهه مقابل یعنی جبهه اصولگرایی افرادی که حضور دارند همه در دایره انقلاب هستند.

زاکانی با بیان اینکه از ستادهای این افراد گاهی اوقات صداهای متفاوتی بلند می‌شود و چهره‌های متفاوتی را می‌بینیم، افزود: در دولت اصلاحات فرمانده وقت نیروی انتظامی نزد رییس جمهور وقت رفت و با ارایه مدارک درباره یک معاون وزیر گفت اگر این فرد را تا ظهر عوض نکنید با توجه به اسنادی که ما در اختیار داریم او را در خیابان دستگیر می‌کنیم. درآن مقطع مجبور به تعویض او شدند، اما حالا همین فرد در روزنامه‌ها قلم می‌زند.

وی با بیان اینکه دولت نهم از سوی اصلاح‌طلبان به ایجاد تنش متهم می‌شود، افزود: فراموش کرده‌اند که ایران در سال 81 یعنی در دولت اصلاحات محور شرارت شناخته شده بود.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور