تبیان، دستیار زندگی
دکتر غلامعلی رنجبر گفت: جایگاه رضایی هر روز در سطح اساتید و دانشجویان حوزه و دانشگاه رو به ارتقاء رفته زیرا به عقیده آنها رضایی توانایی اصلاح سیاست گذاری های دولت فعلی را دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضایی قصد انصراف ندارد
دکتر غلامعلی رنجبر

دکتر غلامعلی رنجبر رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان مازندران گفت: دولت ائتلافی به دنبال کاهش نرخ بیکاری، تورم و افزایش اشتغال در جامعه است و این مهم را در همان سالهای نخست فعالیت خود انجام می دهد.

به گزارش ایفنا نیوز، دکتر غلامعلی رنجبر به خبرنگار مهر در ساری گفت: در دولت ائتلافی، نیروهای کارآمد از همه طیفها شناسایی می شوند و حتی نیروهای قوی که اکنون به عنوان رقیب ما فعالیت می کنند هم در این دولت به خدمت گرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت ائتلافی به شدت به دنبال اجرای برنامه چشم انداز 1404 و اصل 44 قانون اساسی است و رساندن ایران به قدرت اول منطقه هدف نهایی دولت ائتلافی است.

دکتر رنجبر همچنین در پاسخ به سوالی درباره احتمال کناره گیری رضایی در این دوره از انتخابات، گفت: رضایی در دوره گذشته برای پیروزی جریان اصولگرا و نامزد اصولگرا از صحنه انتخابات کناره گیری کرد که متاسفانه عده ای از اصولگرایان قدر فداکاری وی را ندانستند و به تخریب وی اقدام کردند.

وی افزود: محسن رضایی در این دوره قصد دارد تا پایان انتخابات بماند و هیچ انصراف و کناره گیری از صحنه انتخابات دهم از وی متصور نیست.

رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در مازندران خاطرنشان کرد: جایگاه رضایی هر روز در سطح اساتید و دانشجویان حوزه و دانشگاه رو به ارتقاء رفته زیرا به عقیده آنها رضایی توانایی اصلاح سیاست گذاری های دولت فعلی را دارد.

اصلاح‌طلبان معتدل و منتقدان موسوی به رضایی رای میدهند

رنجبر با بیان اینکه بسیاری از اصولگرایان ناراضی از دولت به طور قطع به محسن رضایی رای خواهند داد، اظهار داشت: آراء اصولگرایان منتقد دولت که به سمت رقیب (میرحسین موسوی) رفته بود، به سمت رضایی سوق پیدا کرده که آراء قابل توجهی است.

به گفته وی، از سوی دیگر تعداد زیادی از نخبگان دانشگاهی پس از انصراف خاتمی به سمت موسوی متمایل شده بودند ولی با ورود رضایی تعدادی از اصلاح طلبان معتدل و غیرعلاقمند به جریان موسوی و کروبی هم آراء خود را به رضایی خواهند داد.

رئیس ستاد محسن رضایی در مازندران یادآور شد: به نظر می رسد موفقیت دکتر رضایی در جامعه هر روز فزونی یافته زیرا بسیاری از ایده ها و نظرات رضایی برای عبور از بحران اقتصادی کشور مورد علاقه و پسند افراد روشنفکر جامعه قرار گرفته است.

رنجبر خاطرنشان کرد: موردی که برای رضایی محرز بوده این است که جنس انتقاد رضایی از دولت با جنس انتقاد اصلاح طلبان از دولت کاملا متفاوت بوده به گونه ای که جنس انتقاد رضایی از دولت از نوع سازنده ولی جنس انتقاد اصلاح طلبان جنبه تخریب دولت را به دنبال دارد و جنس شعار رضایی با سایر شعارهای رقبا متفاوت است.

وی در پایان از سفر قریب الوقوع دکتر محسن رضایی به مازندران خبر داد و گفت: ستادهای شهرستانی در اکثر شهرستانهای استان تشکیل و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردند.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطالله باباپور