تبیان، دستیار زندگی
همه ما لااقل یک بار در زندگی خود این واقعیت را تجربه کرده ایم که انجام هر کاری بصورت گروهی، به مراتب نتیجه بخش تر از انجام فردی آن است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شبکه سازی خانگی با ویندوز xp

شبکه سازی خانگی

همه ما لااقل یک بار در زندگی خود این واقعیت را تجربه کرده ایم که انجام هر کاری بصورت گروهی، به مراتب نتیجه بخش تر از انجام فردی آن است. تشریک مساعی افراد بشر برای به ثمر رساندن هر طرحی متضمن انجام دقیق، سریع تر و با کیفیت تر آن خواهد بود.

علوم مختلف کامپیوتر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هریک از کاربران کامپیوتر از داشتن امکان تبادل نظر، تشریک مساعی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات با سایر کاربران استقبال می کند.

توانمندترین ابزاری که متخصصین کامپیوتر تا امروز برای تبادل اطلاعات و تشریک مساعی کاربران طراحی و تولید کرده اند، شبکه است. هر شــــــبکه کامپیوتری متشکل از تعـــــدادی کامپیوتر است که با استفاده از فن آوری مختلف با یکدیگر مرتبط هستند.

کتاب شبکه سازی خانگی با ویندوز xp  یکی از کتابهای نفیس سری گام به گام انتشارات شرکت مایکروسافت می باشد، چگونگی ایجاد شبکه های خانگی را مورد بحث و بررسی قرار داده است. واقعیت این است که دامنه شبکه های کامپیوتری از شبکه عظیمی همچون اینترنت تا دو کامپیوتر که با یک کابل شبکه به یکدیگر متصل شده اند قابل تصور است. اما آنچه در این کتاب مورد بحث قرار می گیرد، چگونگی ایجاد شبکه های کوچک در خانه ها یا دفاتر کار کوچک می باشد.

با توجه به گسترش روز افزون نقش و کاربر کامپیوتر در زندگی روزمره افراد، همواره این احتمال وجود دارد که بیش از یک دستگاه کامپیوتر شخصی در یک خانه یا دفتر کار کوچک موجود باشد. در این صورت، برقراری یک شبکه کامپیوتری از این دو کامپیوتر، کارآیی کاربران آنها به مقدار قابل توجهی افزایش می دهد. این واقعیت را هر کسی که حتی فقط یک بار داخل یک شبکه کامپیوتری کار کرده باشد، تصدیق می کند.

با توجه به مطالب فوق، مطالعه کتاب حاضر را به افراد زیر توصیه می کنیم:

* کلیه دانش آموزان و دانشجویان رشته کامپیوتر

* افرادی که در منزل یا محیط کار خود بیش از یک کامپیوتر دارند.

* افرادی که با توجه به ماهیت شغلی خود، احتمال بکارگیری یک شبکه کامپیوتری توسط آنها وجود دارد.


جهت خرید کتاب شبکه سازی خانگی با ویندوز xp کلیک نمایید.

جهت خرید کتب کامپیوتری کلیک نمایید.

جهت خرید کتب آموزشی کلیک نمایید.

جهت خرید کتب کمک درسی کلیک نمایید.

جهت خرید اشتراک کتاب کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای چند رسانه ای کلیک نمایید.