تبیان، دستیار زندگی
رضا بنفشه خواه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با انتقاد شدید از وضعیت به وجود آمده برای هنرمندان که در بیکاری و خانه نشینی به سر می برند گفت: مدیران باید پاسخگوی معضل بیکاری شدید هنرمندان پیشکسوت باشند چرا که ما به وجود آورنده این معضلات و مشکلات نیستی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بنفشه خواه: مدیران باید پاسخگوی معضل بیکاری شدید پیشکسوتان باشند

رضا بنفشه خواه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با انتقاد شدید از وضعیت به وجود آمده برای هنرمندان که در بیکاری و خانه نشینی به سر می برند گفت: مدیران باید پاسخگوی معضل بیکاری شدید هنرمندان پیشکسوت باشند چرا که ما به وجود آورنده این معضلات و مشکلات نیستیم که بخواهیم فکری برای حل آن داشته باشیم و کسانی که این معضل را به وجود آورده اند باید آن را حل کنند.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

بازیگر فیلم سینمایی «مدرسه پیرمردها» افزود: بنده حدود یک سال و نیم است که در بیکاری مطلق به سر می برم و هیچ گونه پیشنهادی برای حضور در فیلم ها و سریال ها ندارم و این بیکاری ام به هیچ عنوان خود خواسته نیست و بسیار دوست دارم که مانند سال های شباب و جوانی در سینما و تلویزیون حضور پررنگی داشته باشم اما شرایط بد تولید و کمبود بودجه باعث شده تا از سینما و تلویزیون دور بمانم.

وی ادامه داد: نه تنها من که بسیاری از هنرمندان پیشکسوت سینما و تلویزیون شرایطی مشابه من و یا حتی بدتر از من دارند و با مشکلات بسیار زیادی در حال دست و پنجه نرم کردن هستند که مدیران سینمایی باید پاسخگوی آن ها باشند و جواب شان را بدهند.

بنفشه خواه  خاطرنشان کرد: سال های درازی است که شعار تأمین امنیت شغلی هنرمندان داده می شود اما دریغا از آنکه حتی یک قدم برای امنیت شغلی هنرمندان برداشته شود. ما امروزه در سینما و تلویزیون به شعار نیاز نداریم و بهتر است مدیران به جای شعار دادن کمی برای رفع معضلات هنرمندان دست به عمل بزنند.

بازیگر سریال تلویزیونی «پشت کنکوری ها» در خاتمه این گفتگو خاطرنشان کرد: بسیاری از هنرمندان مانند فعالان سایر رشته های تخصصی دیگر زمانی که متوجه می شوند در کشور خودشان جایی برای کار و فعالیت ندارند مجبور به مهاجرت به کشورهای بیگانه می شوند و مسئولان هم آن ها را مقصر می دانند در صورتی که باید امکانات مادی و معنوی را برای آن ها فراهم کنند تا هیچ شخصی راضی نشود که از وطن خود به سوی یک کشور بیگانه برود.


منبع: سینماپرس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .