تبیان، دستیار زندگی
کارگردان فیلم «محمد رسول الله (ص)» گفت: با وجود کارشکنی های گروه های تندرو، اکران جهانی «محمد رسول الله (ص)» ادامه دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجیدی: با وجود کارشکنی‌ها اکران «محمد رسول‌الله» ادامه دارد

کارگردان فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» گفت:‌ با وجود کارشکنی‌های گروه‌های تندرو، اکران جهانی «محمد رسول‌الله (ص)» ادامه دارد.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

مجید مجیدی با بیان اینکه گروه‌های تندرو، وهابی و سلفی همچنان امکان نمایش فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» را کور می‌کنند، اظهار کرد: با این حال ما شاهد بودیم که فیلم در ترکیه در سطح وسیعی به نمایش درآمد و مورد استقبال هم قرار گرفت. این اتفاق در حالی افتاد که گروه‌هایی علیه فیلم فتواهایی را صادر کرده بودند.

او افزود: فیلم همچنین در داغستان روسیه به نمایش درآمده و با استقبال خوبی مواجه شده است و پس از آن در مناطق دیگری مثل آذربایجان، باکو و مناطقی چون چچن در هفته آینده به نمایش عمومی گذاشته می‌شود. در حال حاضر فیلم به زبان‌های محلی این مناطق در حال دوبله شدن است تا برای نمایش آماده شود.

مجیدی که در نشست دومین جشنواره‌ی پیامبر اکرم (ص) امروز 20 آذر ماه سخن می‌گفت با بیان اینکه فیلم حدود سه هفته است که در عراق اکران شده‌، گفت:‌ دست‌اندرکاران در صدد هستند که علاوه بر بغداد، فیلم را در شهرهای دیگر عراق هم اکران کنند. متأسفانه در عراق سینماهای مورد نیاز و مجهز برای نمایش فیلم آماده نیست و سالن‌هایی که برای نمایش فیلم در نظر گرفته‌اند را دارند، آماده می‌کنند. به دنبال اکران فیلم در عراق این اثر سینمایی در برخی از کشورهای عربی و آسیایی هم به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد که در این باره در حال مذاکره هستیم.

این کارگردان و فیلمنامه‌نویس ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که فیلم روی پرده دیده شود، احتمالا نمایش تلویزیونی «محمد رسول‌الله (ص)» را ظرف چند ماه آینده فراهم می‌کنیم و تا یک سال دیگر هم این فیلم به شبکه نمایش خانگی ارائه می‌شود.


منبع:ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .