تبیان، دستیار زندگی
مهتاب كرامتی برای بازی در فیلم سینمایی «آدمكش» به كارگردانی رضا كریمی و به تهیه كنندگی محمد پوستی قرارداد بست. پیش از این حضور حامد بهداد در این فیلم قطعی شده بود. هنوز بازیگر نقش اصلی مرد این فیلم مشخص نشده و طی روزهای آینده یكی از چهره های شناخته شده س
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهتاب كرامتی هم به «آدمكش» پیوست

مهتاب کرامتی

مهتاب كرامتی برای بازی در فیلم سینمایی «آدمكش» به كارگردانی رضا كریمی و به تهیه كنندگی محمد پوستی قرارداد بست.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس،پیش از این حضور حامد بهداد در این فیلم قطعی شده بود. هنوز بازیگر نقش اصلی مرد این فیلم مشخص نشده و طی روزهای آینده یكی از چهره های شناخته شده سینمای ایران برای بازی در این نقش قطعی خواهد شد.

فیلمنامه اولیه این فیلم را محمدهادی كریمی نوشته و هم اكنون آخرین مراحل بازنویسی نهایی فیلمنامه توسط رضا كریمی در حال انجام است. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و یك درام روانشناختی است.

از عوامل اصلی این فیلم می توان به محمود كلاری(مدیرفیلمبرداری)، آزیتا موگویی(مجری طرح و مدیرتولید)، ژیلا مهرجویی(طراح صحنه و لباس)، بهروز معاونیان(صدابردار)، عاطفه رضوی(طراح چهره پردازی)، محمد موفق(دستیار اول كارگردان)، احسان سجادی(برنامه ریز) و محمد یمینی(مدیر تداركات) اشاره كرد.

آخرین ساخته سینمایی رضا كریمی «انعكاس» بود كه تابستان سال گذشته اكران شد و در میان پرفروش های سال قرار گرفت.

«آدمكش» از اواخر مرداد وارد مرحله تولید خواهد شد. فیلمنامه اولیه این فیلم را محمدهادی كریمی نوشته و هم اكنون آخرین مراحل بازنویسی نهایی فیلمنامه توسط رضا كریمی در حال انجام است. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و یك درام روانشناختی است. آخرین ساخته سینمایی رضا كریمی «انعكاس» بود كه تابستان سال گذشته اكران شد و در میان پرفروش های سال قرار گرفت.

كریمی تاكنون فیلم‌های سینمایی «عشق + 2»، «هزاران زن مثل من»، «تب» و «انعكاس» و همچنین مجموعه های تلویزیونی «مرده متحرك»، «شبی از شب ها» و «فاكتور هشت» را مقابل دوربین برده است.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی