تبیان، دستیار زندگی
پیش‌فروش‌ بلیت‌های فیلم فجر برای دانشجویان دانشجویان از بامداد امروز ـ 7 بهمن ماه ـ برای تهیه‌ی بلیت‌های جشنواره فیلم فجر مقابل سینما فلسطین صف كشیدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حكایت بازارسیاه همیشگی، سرما و ...

حكایت بازارسیاه همیشگی، سرما و ...

پیش‌فروش‌ بلیت‌های فیلم فجر برای دانشجویان

دانشجویان از بامداد امروز ـ 7 بهمن ماه ـ برای تهیه‌ی بلیت‌های جشنواره فیلم فجر مقابل سینما فلسطین صف كشیدند.

به گزارش ایسنا، پیش‌فروش این بلیت‌ها امسال نیز سال‌های گذشته با ازدحام فراوان دانشجویان همراه بود، دانشجویانی كه از شامگاه گذشته با وجود سردی هوا به سینما فلسطین آمدند و تا 8 صبح منتظر باز شدن درب‌های سالن شدند.

در برنامه پیش‌فروش بلیت‌ها كه امروز برخلاف روز گذشته، تقریبا به موقع آغاز شده بود، بعد از گذشت 2 و‌نیم ساعت 150 نفر موفق به خرید بلیت‌های مورد علاقه‌ی‌شان شدند.

امروز و فردا به فروش بلیت برای دانشجویان اختصاص دارد و برای این قشر بلیت‌های بخش ملی از 20‌درصد و بلیت‌های بخش بین‌الملل از پنجاه‌ درصد تخفیف برخوردار است.

حكایت بازارسیاه همیشگی، سرما و ...

به گفته‌ی دانشجویان حاضر در سینما فلسطین با توجه به تخفیف‌های ارایه شده برای دانشجویان، قیمت‌های بلیت‌ها مناسب است.

بنا بر این گزارش، با توجه به فروش اینترنتی بلیت‌ها، اختلالاتی در برخی مواقع در پیش‌فروش ایجاد می‌شد كه باعث كُند انجام شدن، روند كار شد.

مسوولان این بخش علت این امر را به تغییراتی مربوط ‌دانستند كه افراد قصد دارند پس از انتخاب و خرید یكسری بلیت در آن ایجاد كنند و بلیت خود را با یك گروه دیگر تعویض كنند و در برخی مواقع عدم تطابق بار‌كدها با سیستم‌های پیش‌فروش و نبودن خودپرداز موجب ایجاد مشكلاتی برای مراجعه‌كنندگان شده بود.

حكایت بازارسیاه همیشگی، سرما و ...

امسال نیز مانند سال‌های گذشته در همان ساعات آغازین پیش‌فروش، عده‌ای مقابل سینما فلسطین به ارائه‌ و فروش بلیت‌های خود پرداختند كه قیمت آنها در ساعات ابتدایی 35 هزار تومان و پس از گذشت چند ساعت براساس گروه‌های انتخابی به 50‌ تا 60 هزار تومان رسیده بود.

ایل‌بیگی مدیر روابط عمومی جشنواره‌ی فجر درباره‌ی میزان پیش‌فروش بلیت‌ها در روز گذشته كه به هنرمندان و رسانه‌ها اختصاص داشت، به ایسنا گفت: 800 نفر به سینما روز گذشته مراجعه كردند.