تبیان، دستیار زندگی
حاجی‌میری: نحوی اجرای حكم برای ما پرسش‌برانگیز است. سعید حاجی‌میری اعلام كرد: دفتر مركزی «سبحان فیلم» در حال تخلیه شدن است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سبحان فیلم در حال تخلیه کردن است

سبحان فیلمدر حال تخلیه کردند

حاجی‌میری: نحوی اجرای حكم برای ما پرسش‌برانگیز است.

سعید حاجی‌میری اعلام كرد: دفتر مركزی «سبحان فیلم» در حال تخلیه شدن است.

این تهیه‌كننده‌ی سینما با بیان این مطلب گفت: سرقفلی این ملك تجاری متعلق به ما است، اما بعد از بیست سال مالك آن، حكم تخلیه گرفته است و بدون آنكه مهلتی به ما بدهد، در حال تخلیه‌ی این مكان فرهنگی است.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینكه باید مدتی برای تخلیه به ما مهلت داده می‌شد، اما از روز گذشته این حكم به ما ابلاغ شد و تا ساعت 24 امشب به ما مهلت تخلیه داده‌اند كه با توجه به وجود پلاتو، استودیو و وسایل فیلمبرداری این كار، امری محال است.

سبحان فیلمدر حال تخلیه کردند

حاجی‌میری اذعان داشت: از امروز به طرز نامناسب و غیر فرهنگی تمام امكاناتی كه طی این بیست سال فراهم كردیم با حضور قاضی پرونده به حیاط ریختند و این وسایل در حال ازبین رفتن است.

این تهیه‌كننده در عین حال به ایسنا گفت: از مالك برای انتقال وسایل به سوله‌ی بزرگی كه در سه‌راه آذری داریم، مهلت خواستیم اما مهلت داده نشد و با توجه به اینكه اینجا یك مكان فرهنگی است، نحوه‌ی اجرای حكم برای ما جای سوال دارد.

سبحان فیلمدر حال تخلیه کردند

به گفته‌ی حاجی‌میری؛ یكی از پلاتوهای فیلمبرداری فیلم «پسر آدم دختر حوا» به كارگردانی رامبد جوان در دفتر سبحان فیلم بود و گروه مشغول كار بودند، اما با این وضعیت كار آنان متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، سعید حاجی‌میری تهیه‌كننده‌ی فیلم‌های چون «انعكاس»، «استشهادی برای خدا» و .... كارگردان «اسكادران عشق» را در كارنامه‌ی هنری خود دارد.