تبیان، دستیار زندگی
طوبی زرندی همسر جانباز شهید «حاج رجب محمد زاده» گفت: همیشه آرزوی دیدار با مقام معظم رهبری را داشتیم که به لطف الهی و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی محقق شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آرزوی همسر بابا رجب محقق شد

طوبی زرندی همسر جانباز شهید «حاج رجب محمد زاده» گفت: همیشه آرزوی دیدار با مقام معظم رهبری را داشتیم که به لطف الهی و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی محقق شد.

بخش فرهنگ پایداری تبیان
بابارجب

طوبی زرندی همسر جانباز شهید «حاج رجب محمد زاده» اظهار کرد: بسیار خوشحال و خرسند هستم که از نزدیک با مقام معظم رهبری صحبت کردم و سلام همسرم را به آقا رساندم.

وی ادامه داد: همسر عزیزم شهید «حاج رجب محمد زاده» معروف به بابا رجب همیشه آرزو داشت با رهبر از نزدیک صحبت کند احساس می کنم همسر شهیدم در این دیدار حضور داشت و او نیز مانند ما خوشحال بود.

همسر شهید خطاب به همه همسران شهدا گفت: صبر و صبوری پیشه خود کنید چراکه شهدا بهترین راه را آگاهانه انتخاب کردند آن ها زنده اند و در کنار ما هستند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در تمامی لحظات سخت زندگی به خصوص در دوران بیماری جانباز شهید در کنار ما بود و بسیار زحمت کشیدند و هماهنگی های لازم را انجام دادند تا آرزوی ما برآورده شود.

حسینعلی محمد زاده برادر شهید حاج رجب محمد زاده که در این دیدار حضور داشتند از خاطرات شهید گفت و اظهار کرد: با برادرم همیشه در تظاهرات شرکت می کردیم، شهید بااینکه از من کوچک تر بود بسیار نترس و شجاع بود.

همسر شهید خطاب به همه همسران شهدا گفت: صبر و صبوری پیشه خود کنید چراکه شهدا بهترین راه را آگاهانه انتخاب کردند آن ها زنده اند و در کنار ما هستند

وی بابیان اینکه خیلی خوشحال شدیم از نزدیک رهبر عزیزمان را زیارت کردیم، ادامه داد: در دیدار با آقا خاطرات دوران جبهه با شهید را برای ایشان بازگو کردم.

نادیا محمد زاده نوه شهید «حاج رجب محمد زاده» گفت: وقتی مقام معظم رهبری وارد اتاق شدند و من از نزدیک ایشان را دیدم ناخودآگاه اشک شوق ریختم و بسیار خوشحال بودم که فرصت دیدار با رهبر عزیزم برای من و خانواده ام مهیا شده است.

وی بیان کرد: پدربزرگم یک جانباز 70 درصد بود که بسیار سختی کشید اما او مردی آرام و صبور بود او یک الگو برای همه جوانان است.

طاهره محمد زاده برادرزاده و عروس خانواده شهید گفت: وقتی سخنان رهبر عزیز انقلاب را شنیدیم واقعاً افتخار کردیم که ولی امر مسلمین شیعیان جهان را از نزدیک می بینیم.

وی بابیان اینکه اقتدار و صلابت را در رهبر شیعیان جهان دیدم، ادامه داد: رهبر انقلاب به همه ما توصیه کردند که راه پدر و شهدا را ادامه دهیم و ایشان از همه ما برای نگهداری از این شهید بزرگوار تشکر کرد.
وی بابیان اینکه حس خوشحالی ما وصف نشدنی است، تصریح کرد: واقعاً خدا را شاکرم که این افتخار نصیب خانواده ما شد، امیدواریم بازهم این فرصت برای ما ایجاد شود این بهترین هدیه معنوی ما بود که شامل همه اعضای خانواده شد.


منبع: حیات