تبیان، دستیار زندگی
در نشست دولتمردان دفاع مقدس با رئیس جمهوری؛ فیروزآبادی گفت: اساس دفاع در جنگ تحمیلی با جهاد سازندگی بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اساس دفاع در جنگ

در نشست دولتمردان دفاع مقدس با رئیس جمهوری؛ سرلشکر حسن فیروزآبادی گفت: اساس دفاع در جنگ تحمیلی با جهاد سازندگی بود.

بخش فرهنگ پایداری تبیان
فیروزآبادی

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو شورای جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس گفت: اساس دفاع در جنگ تحمیلی با جهاد سازندگی بود. جهاد هماهنگ با فرماندهان در شب و روز عملیات دفاعی داشت.

سرلشگر حسن فیروزآبادی در نشست دولتمردان دفاع مقدس با حضور رئیس جمهوری، بابیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس در خصوص اطلاق عنوان «سنگر سازان بی سنگر» به جهادگران دفاع مقدس، افزود: سنگر ساز بی سنگر یعنی رزمنده بی سلاح سینه به سینه دشمن.
عضو شورای جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: دبیرخانه ستاد مرکزی جنگ و ستاد پشتیبانی جنگ به ریاست دکتر روحانی به عهده معاون نخست وزیر بود که تصمیمات مرکزی برخاسته از قانون مقررشده از طرف امام (ره) را در پشتیبانی جنگ پیگیری می کرد.

ساخت سازه های بتنی متعدد برای سنگر انفرادی و جنگی، بیمارستان های بتنی، اتوبان ها، بنه ها و خاک ریزها و ایجاد جاده های شناور روی هور و نیز ساختن جاده های دسترسی به جزیره مجنون توسط این نیروها و مهندسان و حتی وزرای انقلابی دولت حاضر در جبهه ها انجام شد

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ساخت سازه های بتنی متعدد برای سنگر انفرادی و جنگی، بیمارستان های بتنی، اتوبان ها، بنه ها و خاک ریزها و ایجاد جاده های شناور روی هور و نیز ساختن جاده های دسترسی به جزیره مجنون توسط این نیروها و مهندسان و حتی وزرای انقلابی دولت حاضر در جبهه ها انجام شد.
به گفته وی، در کنار آن وزارتخانه ها و سازمان های صنعتی ساخت سازه های فلزی اعم از برج های دیده بانی بلند، برج های شناور و انواع محصولات دیگر را انجام دادند.


منبع: ایرنا